رنگ هلویی مه آلود گلکسی A60

گوشی گلکسی A60 سامسونگ یک رنگ جذاب دیگر را به خود گرفت

با وجود اینکه گوشی گلکسی A60 سامسونگ، همین حالا هم رنگ‌بندی زیبایی دارد؛ اما کمپانی کره‌ای با اضافه کردن یک آپشن دیگر، بر تنوع آن افزوده است. این رنگ جدید Peach Mist نام گرفته که می‌توان آن را به هلویی مه آلود ترجمه کرد.

بازار موبایل چین دنیای متفاوتی است و بسیاری از تولیدکنندگان داخلی، گوشی های پر زرق و برقی می‌سازند که هرگز در خارج از این کشور عرضه نمی‌شوند. کمپانی‌هایی مانند سامسونگ نیز سعی دارند با مزین کردن محصولات خود به رنگ‌های منحصر به فرد، از قافله عقب نمانند. تازه‌ترین مصداق آن هم، ارائه گوشی گلکسی A60 در رنگ هلویی مه‌آلود است که با طراحی گرادیانی، از صورتی به سفید می‌گراید.

 گوشی گلکسی A60 سامسونگ

رنگ Sea Salt در سمت راست و رنگ Peach Mist در کنار آن

پیش‌‌تر هم سامسونگ گلکسی ای 60 را در رنگ‌های گرادیانی نارنجی (Cocktail Orange)، آبی تیره (Midnight Blue)، آبی دریایی (Seawater Blue) و یک رنگ دیگر موسوم به Sea Salt دیده بودیم که ترکیبی از آبی و صورتی بود.

رنگ‌بندی گلکسی ای 60

در حال حاضر سامسونگ کلیه این نسخه‌ها را در چین، با قیمت 1499 یوان (معادل 218 دلار) به فروش می‌رساند. البته رنگ هلویی مه‌آلود گلکسی ای ۶۰ هنوز روی وب‌سایت رسمی کمپانی پدیدار نشده است؛ ولی می‌توان انتظار داشت که با 6 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی، همین برچسب قیمت را داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. منظور از رنگ زیبا این بود ؟؟!!!!

  2. بینهایت زیبا و خاص و لاکچری