مشخصات آنر 9 ایکس

مشخصات آنر 9 ایکس فاش شد: دوربین سه‌گانه، تراشه کایرین 810 و بیشتر

یک هفته پس از افشای مشخصات فنی آنر 9X پرو، حالا همان منبع از مشخصات آنر 9 ایکس (Honor 9X) هم پرده برداشته است. البته این‌‌بار نیز موارد مطرح شده، هنوز به تایید منابع رسمی نرسیده‌اند.

بنابر اعلام یکی از افشاگران دنیای موبایل با نام کاربری RODENT950، مشخصات آنر 9 ایکس شامل یک نمایشگر LCD بدون ناچ با سایزی بین 6.5 تا 6.7 اینچ و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی می‌شود. او دوربین عقب دستگاه را سه‌گانه و متشکل از سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی، سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی با لنز سوپر واید و سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی توصیف کرده است.

آنر 8 ایکس

آنر 8 ایکس

این افشاگر، وجود چیپست کایرین 810 را نیز در آنر 9X محتمل دانسته؛ تراشه جدیدی که به گوشی های نوا 5 و آنر 9 ایکس پرو هم قدرت می‌بخشد. هنوز اطلاعاتی از ظرفیت حافظه داخلی و رم دستگاه به دست نیامده است؛ ولی احتمالا آنر ۹ ایکس در چند نسخه عرضه خواهد شد. ظاهرا باتری گوشی هم مشابه آنر 8X، ظرفیت 3750 میلی‌آمپر ساعتی و توانایی پشتیبانی از شارژ 10 وات را خواهد داشت.

از دیگر مشخصات احتمالی آنر 9 ایکس که از قلم افتاده‌اند؛ باید به حسگر اثر انگشت، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از حافظه خارجی و رابط کاربری EMUI 9 مبتنی بر اندروید پای اشاره کنیم. گفتنی است که سال گذشته، آنر 8 ایکس در ماه سپتامبر عرضه شده بود؛ اما شاید جانشین آن زودتر و در حالت خوش‌بینانه، تا حدود یک ماه دیگر از راه برسد.