گجت‌های هوشمند جدید SmartThings سامسونگ

گجت‌های هوشمند جدید SmartThings سامسونگ معرفی شدند

گجت‌های هوشمند جدید SmartThings سامسونگ معرفی شدند. این گجت‌ها شامل یک دوربین هوشمند٬ اتصال دهنده‌ی وای فای هوشمند٬ یک هاب و یک لامپ هوشمند می‌شوند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.

اگر به دنبال راهی برای هرچه بیشتر هوشمند کردن منزل خود هستید٬ گزینه‌های زیادی جهت انتخاب پیش روی شماست. اما اگر نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی را متقبل شوید٬ سامسونگ می‌تواند راه حلی را در اختیارتان قرار دهد. به تازگی گجت‌های هوشمند جدید SmartThings سامسونگ معرفی شده‌اند که می‌توانند با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه٬ گزینه‌ی بسیار مناسبی برای تغییر سبک زندگی کلاسیک شما به یک زندگی مدرن باشند.

گجت‌های هوشمند SmartThings سامسونگ

گجت‌های جدید SmartThings سامسونگ شامل یک دوربین هوشمند٬ یک اتصال وای فای هوشمند٬ یک لامپ هوشمند و یک هاب مدیریت هوشمند می‌شوند که به وسیله‌ی آن می‌توانید تمام گجت‌های خود را به آن وصل کرده و با یک ریموت کنترل٬ تمام آن‌ها را مدیریت کنید. ما راه حل‌های مشابهی را دیده‌ایم که می‌توانند تمام دیوایس‌های هوشمند شما را برای مدیریت آسان‌تر به یک دیوایس وصل کنند؛ با این حال در اغلب موارد آن‌ها فقط برای روشن و خاموش کردن گجت‌هایی با پیچیدگی نسبتا کمتر نظیر لامپ‌ها استفاده می‌شوند و نمی‌توانند کارکردهای مفیدتری را به شما ارائه کنند.

صحبت از نور شد٬ گجت SmartThings Smart Bulb یک لامپ هوشمند است که می‌تواند وظیفه‌ی نورپردازی هوشمندانه‌ی منزل شما را بر عهده گیرد. این لامپ با دستیارهای مجازی از جمله بیکسبی٬ گوگل اسیستنت و الکسا نیز کار می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید با استفاده از صدای خود نیز این لامپ را مدیریت کنید. سامسونگ ادعا می‌کند دوربین هوشمند Smart Camera نیز توانایی تشخیص انسان‌ها٬ حیوانات و اشیاء از یکدیگر را دارد و می‌توانید برنامه‌ریزی کنید تا هرآنچه برای شما اهمیت دارد را به شما اعلام کند. این دوربین از دو راهی صوتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دید 145 درجه‌ای را ارائه کند.

لازم به ذکر است که قیمت دوربین هوشمند سامسونگ 90 دلار٬ اتصال دهنده وای فای هوشمند این شرکت 18 دلار و لامپ هوشمند آن نیز 10 دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اووووو
    اصلا نمیشه به اینا اطمینان داشت

  2. هموشن امنیتی هستن و بدرد ما نمیخون

  3. بله دیگه چه شود با این دلارا

  4. حس تکنولوژی فقط با داشتن سامسونگ میسر هست وبس