آپدیت iPadOS ٬ iOS 13 و macOS Catalina

اولین نسخه‌ی آزمایشی آپدیت iPadOS ٬ iOS 13 و macOS Catalina برای محصولات اپل منتشر شد

اپل اولین نسخه‌ی آزمایشی آپدیت iPadOS ٬ iOS 13 و macOS Catalina را برای آیپدها٬ آیفون‌ها و مک بوک‌های خود منتشر کرد. در ادامه با ویژگی‌های این به‌روزرسانی‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

روز گذشته اپل اولین نسخه‌ی آزمایشی آپدیت iPadOS ٬ iOS 13 و macOS Catalina را برای دیوایس‌های خودش منتشر کرد. هر سه‌ی این به‌روزرسانی‌ها اوایل ماه جاری میلادی و در خلال کنفرانس توسعه دهندگان اپل معرفی شده بودند. تا به امروز تنها برخی از توسعه دهندگان اپل به این به‌روزرسانی‌ها دسترسی داشتند٬ اما حالا اپل تصمیم گرفته است تا شانس آزمودن این به‌روزرسانی‌ها را در دسترس تمام کاربرانی قرار دهد که در برنامه‌ی آزمایشی این کمپانی ثبت نام کرده‌اند.

انتشار نسخه‌ی آزمایشی آپدیت iPadOS ٬ iOS 13 و macOS Catalina

به منظور ثبت نام در برنامه آزمایشی اپل باید به این سایت مراجعه کنید. سپس تمام مراحل را مو به مو انجام دهید تا به‌روزرسانی را دریافت کنید. شما باید تا پاییز امسال که نسخه‌ی اصلی آپدیت iPadOS ٬ iOS 13 و macOS Catalina عرضه می‌شود٬ با این نسخه‌های آزمایشی سر کنید.

نسخه آزمایشی آی او اس 13 در ماه جولای عرضه شد٬ اما آن نسخه به قدر کافی امن نبود که اپل بتواند آن را در اختیار عموم کاربرانش نیز قرار دهد. بسیاری از قابلیت‌های نسخه‌های اصلی در این نسخه‌های آزمایشی وجود ندارد و حتی ممکن است هر از گاهی دیوایس شما را با باگ‌ها و مشکلات عملکردی مواجه کنند. نیازی به گفتن ندارد که تجربه‌ی زودتر از موعود ویژگی‌های این به‌روزرسانی‌ها٬ می‌تواند عمر باتری دیوایس شما را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابراین توصیه نمی‌کنیم کاربران معمولی این آپدیت‌ها را دریافت کنند.