طرح اتوخدمت سایپا

تکلیف مشتریان طرح اتوخدمت سایپا تعیین شد

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت برخی از مشتریان در طرح اتوخدمت سایپا بیش از هزار قرارداد منعقد کرده‌اند که بررسی‌ها نشان می‌دهد 7 تا 8 هزار نفر از این مشتریان واسطه هستند، به همین دلیل فقط به هر کد ملی یک خودرو با قیمت قبل تحویل داده خواهد شد.

اخیرا بسیاری از مشتریان در خصوص طرح اتوخدمت سایپا با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند و از مسئولان سایپا می‌خواهند تا به موضوع تحویل خودرو در قالب قراردادهای اتوخدمت رسیدگی کنند. در همین رابطه حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا عنوان کرد اتوخدمت سایپا با هدف اصلی پرداخت سود ماهانه به مشتریان اجرا شده است که این سود تا 28 درصد نیز محاسبه می‌شد. وی افزود در زمانی که این قرارداد منعقد می‌شود، می‌بایست تاریخ تحویل خودرو نیز مشخص گردد، هرچند بسیاری از این قراردادها دارای تاریخ مشخص هستند و دعوتنامه‌های طرح اتوخدمت نیز طبق این تاریخ‌ها ارسال می‌شد. کاظمی تاکید کرد در گذشته بسیاری از مشتریان با تمدید قرارداد خود علاقه خود را نسبت به ادامه دریافت سود ماهانه این طرح اعلام می‌کردند، اما پس از افزایش قیمت خودروها بسیاری از آن‌ها فقط خواهان دریافت خودرو شدند.

تعیین تکلیف مشتریان طرح اتوخدمت سایپا

حسین کاظمی طرقی در ادامه افزود هریک از مشتریان قرارداد اتوخدمت سایپا را با پرداخت 5 تا 10 میلیون تومان منعقد کردند که بر اساس تصمیم‌گیری جدیدی گروه سایپا قرار است به ازای هر کد ملی فقط یک خودرو با قیمت قبل به مشتریان این طرح تحویل داده شود. وی تاکید کرد در خصوص سایر قراردادهایی که با یک کد ملی ثبت شده است هم باید الحاقیه قرارداد منعقد گردد. معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود اگر در این طرح مشتریان بیش از یک دستگاه خودرو می‌خواهند، این امکان را دارند تا خودروها را با قیمت روز و تحویل 98 دریافت کنند.

حسین کاظمی طرقی در خصوص نوع خودرو تحویلی به مشتریان خاطرنشان کرد:

خودروهای تحویلی طبق آنچه در قرارداد مشخص شده است، تعیین می‌شود و در خصوص خودروهایی که آن‌ها را تولید نمی‌کنیم نیز خودروهای دیگر جایگزین خواهند شد. همچنین افرادی که الحاقیه قرارداد را امضا کنند، فقط یک خودرو را با قیمت قبل به آن‌ها تحویل داده می‌شود. در حال حاضر 30 تا 40 هزار قرارداد مشتریان اتوخدمت سایپا تعیین تکلیف نشده‌اند که این تعداد قرارداد به 10 هزار نفر اختصاص دارد و 7 تا 8 هزار نفر آنها نیز جزو واسطه هستند؛ زیرا برخی افراد بیش از هزار قرارداد اتو خدمات منعقد کرده‌اند.

آخرین اخبار طرح اتوخدمت سایپا: