گوشی لنوو زد 6

گوشی لنوو زد 6 به دوربین سه‌گانه 24 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

گوشی لنوو زد 6 – Lenovo Z6 دارای دوربین سه‌گانه در بخش عقب خواهد بود. اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند که این دستگاه دارای سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی است.

زمان معرفی گوشی هوشمند لنوو زد 6 بسیار نزدیک بوده و این کمپانی چینی هم در حال ارسال برخی مشخصات و قابلیت‌های دستگاه در Weibo است. اینطور که پیداست، اطلاعات جدیدی درباره دوربین Lenovo Z6 منتشر شده که نشان‌دهنده دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 24 مگاپیکسل، سنسور 8 مگاپیکسل تله فوتو و 5 مگاپیکسل واید است.

گوشی لنوو زد 6

شرکت لنوو از سنسور Sony IMX576 به عنوان سنسور اصلی دستگاه استفاده کرده است؛ این سنسور در گوشی های هواوی نوا 5 آی و آنر 20 لایت هم به کارگیری شده است. اینطور که پیداست، این گوشی جدید دارای حالت شبانه اختصاصی خود با نام Super Night خواهد بود. حالت AI و Beauty در چین بسیار حائز اهمیت است، اما یک سورپرایز به حساب نمی‌آید؛ گوشی Lenovo Z6 دارای فیلترهای هوشمندی بوده که می‌تواند چهره افراد را زیباتر از آن چه که در واقیعت هست، نمایش دهد.

گوشی جدید لنوو دارای سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی است، همچنین این کمپانی چینی مدعی‌ست که الگوریتم جدید آن توانسته 50 میلیون چهره مختلف را مورد بررسی قرار دهد و بدین ترتیب می‌تواند تشخیص دهد که کدام ویژگی برای کدام تصویر سلفی مناسب است.

یکی دیگر از علاقه‌مندی‌های کاربران چینی گوشی های هوشمند را می‌توان تنظیم کردن منحنی بدن در هنگام ضبط فیلم دانست؛ کمپانی لنوو این قابلیت را در گوشی Lenovo Z6 Pro معرفی کرده است، اما به نظر می‌رسد که این ویژگی در گوشی لنوو زد 6 هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*