ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

تصاویری منتسب به ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 فاش شد

ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 (Samsung Galaxy Watch Active 2) جانشین ساعت هوشمندی که سامسونگ مخصوص ورزشکاران عرضه کرده است خواهد بود. به تازگی اطلاعات و عکس‌هایی از  این ساعت سامسونگ فاش شده است.

چند روز پیش اعلام شد سامسونگ، طراحی و ساخت ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 را آغاز کرده است. سامسونگ گلکسی واچ اکتیو حدود چهار ماه پیش به صورت رسمی معرفی شد، به همین دلیل انتظار داریم شرکت کره‌ای، تا پیش از عرضه جانشین آن، بیشتر برای طراحی و توسعه ساعت زمان صرف کند. با این حال، به تازگی عکس‌هایی واقع منتسب به ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 منتشر شده‌اند.

وب سایت SamMobile بعد از انتشار این عکس‌ها اعلام کرد آن‌ها را از منبعی متصل به سامسونگ دریافت کرده است. با وجود یکسان بودن سبک طراحی نسل دوم ساعت هوشمند Galaxy Watch Active، تغییراتی در آن اعمال شده است.

به عنوان نمونه، دکمه پاور و هوم، به شکلی گرد با یک دایره قرمز رنگ روی آن، در سمت راست بدنه ساعت قرار دارد. شکل دکمه بازگشت تقریبا مستطیلی است. در سمت دیگری از بدنه حفره‌های اسپیکر به همراه میکروفون قابل مشاهده هستند. در پنل پشتی، جایی که سنسور شمارش ضربان قلب قرار دارد، از طراحی متفاوتی استفاده شده است. همانطور که انتظار داشتیم، امکان چرخاندن حاشیه‌های اطراف نمایشگر ساعت وجود ندارد.

تصاویر ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

بر اساس منبع افشاکننده تصاویر ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 این محصول در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه عادی تنها از اتصال وای فای پشتیبانی می‌کند، در حالی که می‌توان در نسخه دوم، یک سیم کارت 4G قرار داد. ظرفیت باتری این دو متفاوت بوده و به ترتیب 237 میلی‌آمپر ساعت و 340 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

میزان حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی داده در ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 به ترتیب 1.5 گیگابایت و 4 گیگابایت اعلام شده است. جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ اکنون از نسخه 1.0 رابط کاربری One UI استفاده می‌کنند، اما نسل بعدی ساعت Galaxy Watch Active به نسخه 1.5 این رابط کاربری مجهز خواهد شد. به همین دلیل انتظار داریم افزایش قابلیت‌های نرم افزاری، مهم‌ترین تغییرات ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 در مقایسه با نسل اول باشند. سامسونگ هنوز تصمیمی برای استفاده از Wear OS در گجت‌های پوشیدنی خود ندارد، به همین دلیل همچنان تایزن، سیستم عامل ساعت هوشمند جدید آن خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*