سامسونگ گلکسی ای 50

تازه‌ترین آپدیت سامسونگ گلکسی A50 امکانات دوربین گوشی را افزایش می‌دهد

شرکت سامسونگ بار دیگر، به‌روزرسانی نرم افزاری گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) را در کشور هند آغاز کرده است. علاوه بر بسته امنیتی ماه ژوئن، این آپدیت سامسونگ گلکسی A50 حالت‌های عکاسی در شب و فیلم‌برداری فوق آهسته را نیز با خود به همراه می‌آورد.

در فهرست تغییرات این به‌روزرسانی که با شماره ورژن A505FDDU2ASF2 حجمی معادل 422 مگابایت دارد، تنها به ارتقای امنیت دستگاه و بهبود پایداری Knox Guard اشاره شده است. اما به گزارش یکی از کاربران، تازه‌ترین آپدیت سامسونگ گلکسی A50 امکانات جدیدی مانند Night Mode (حالت شب) و ضبط ویدیوی سوپر اسلوموشن را نیز به دوربین دستگاه اضافه می‌کند.

آپدیت سامسونگ گلکسی A50

البته ظاهرا این قابلیت‌ها به طور خودکار فعال نمی‌شوند و برای دسترسی به آن‌ها، باید تنظیمات دوربین را پس از به‌روزرسانی ریست کنید. دیگر امکان اضافه شده به گلکسی ای 50 ، توانایی اسکن کدهای QR با اپلیکیشن دوربین و بدون نیاز به بیکسبی ویژن است.

در حال حاضر، روند انتشار آپدیت جریان دارد و کاربران نوتیفیکیشن مربوطه را دریافت خواهند کرد. در غیر این صورت، می‌توانید از طریق گزینه Software update در منوی تنظیمات، دسترسی به آپدیت را بررسی کنید.