ال جی G8s تینکیو

ال جی G8s تینکیو سرانجام وارد بازارهای جهانی شد

گوشی ال جی G8s تینکیو که پس از یک تاخیر طولانی نسبت به هم‌قطارانش، هفته گذشته در کشور تایوان عرضه شده بود؛ سرانجام به بازارهای جهانی راه یافته است. در ادامه، مشخصات فنی جی 8 اس تینکیو را مرور خواهیم کرد.

در اسفند ماه گذشته و پیش از گشایش رسمی MWC 2019، شاهد رونمایی از گوشی ال جی G8s تینکیو در کنار مدل‌های G8 و وی 50 بودیم. با این وجود، در روزهای برگزاری کنگره موبایل، خبری از جی ۸ اس تینکیو در غرفه‌ی LG نبود. حتی عرضه‌ی این محصول نیز به درازا کشید؛ اما حالا پس از تایوان، راه خود را به بازارهای جهانی هم باز کرده است.

ال جی G8s تینکیو

مشخصات ال جی G8s تینکیو

ال جی G8s ThinQ دارای صفحه نمایش 6.21 اینچی فول اچ دی پلاس و دوربین سه‌گانه‌ای است که به پای دوربین مدل استاندارد نمی‌رسد؛ بنابراین آن را می‌توان نسخه اقتصادی‌تر ال جی جی 8 معرفی کرد. البته این گوشی هوشمند با تجهیز به اسنپدراگون 855، از تمامی مزایای یک چیپست پرچمدار بهره می‌برد و از Quick Charge 3.0 هم پشتیبانی می‌کند؛ اما کمپانی سازنده، شارژ پرسرعت آن را روی 18 وات محدود کرده است.

در پنل پشتی ال جی جی 8 اس تینکیو، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی قرار دارد که با یک لنز 13 مگاپیکسلی اولترا واید و یک لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو، همراهی می‌شود. در جلوی دستگاه نیز علاوه بر یک سنسور 8 مگاپیکسلی، دوربینی موسوم به Z را با تکنولوژی ToF داریم.

به لطف قابلیت Hand ID، کاربران می‌توانند کف دست خود را بالای گوشی بگیرند و از این طریق، قفل آن را باز کنند. همچنین می‌توان با حرکات دست در هوا، صدای خروجی از گوشی را کم و زیاد کرد. ژست‌های حرکتی در ال جی G8s، برای برقراری تماس تلفنی یا اسکرین شات گرفتن هم کاربرد خواهد داشت.

گوشی جدید ال جی، 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی دارد؛ اما کمپانی کره‌ای قیمت دقیق آن را در بازارهای جهانی اعلام نکرده است. احتمالا این مبلغ برای هر یک از بازارها، در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*