ویوو زد 1 پرو

گوشی ویوو زد 1 پرو مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 5 هزار mAh معرفی شد

ویوو زد 1 پرو (Vivo Z1 Pro) به عنوان یک میان‌رده قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 712 رونمایی شد. وجود دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به همراه یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی دیگر ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌روند.

ویوو زد 1 پرو به صفحه نمایشی بزرگ با حفره روی نمایشگر مجهز شده است. به لطف وجود یک باتری بزرگ، با وجود ابعاد زیاد صفحه نمایش، دوام باتری پایین نخواهد بود. این گوشی را می‌توان از برخی جهات شبیه به ویوو زد 5 ایکس دانست، با این تفاوت که در ویوو زد 1 پرو دوربین سلفی و همچنین تراشه تغییر پیدا کرده است.

صفحه نمایش گوشی 6.53 اینچی از نوع IPS LCD بوده و از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. ویوو زد 1 پرو را باید دومین گوشی دارای حفره روی نمایشگر مجهز به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دانست که به دست شرکت Vivo معرفی می‌شود. گشودگی درچه دیافراگم این دوربین F2.0 است.

دیگر ویژگی‌های ویوو زد 1 پرو

روی پنل پشتی گوشی یک دوربین سلفی متشکل از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم F1.7، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم F.2.2 و سنسور محاسبه عمق میدان 2 مگاپیکسلی (F2.4) وجود دارد.

تراشه اسنپدراگون 712

مغز متفکر ویوو زد 1 پرو تراشه اسنپدراگون 712 است. از نظر حافظه، گوشی در دو نسخه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی و 6 گیگابایت حافظه اصلی به همراه 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داده تقسیم می‌شود. در این گوشی یک حالت گیمینگ اختصاصی با نام Game Turbo وجود دارد. استفاده از یک سیستم خنک‌کنندگی ویژه، ویوو زد 1 پرو را تبدیل به یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار به منظور اجرای روان بازی‌های موبایل می‌کند.

حالت گیمینگ دیگری تحت عنوان Ultra Game نیز وجود دارد. با فعال‌سازی آن، نحوه بازخورد گوشی به فرمان‌های کاربر و همچنین نحوه پخش صوت، به بهترین وجه ممکن بهینه‌سازی می‌شود تا کاربر تجربه متفاوتی از اجرای بازی روی گوشی هوشمند خود داشته باشد.

ویوو زد 1 پرو

صفحه نمایش بزرگ یک گوشی توسعه یافته برای دوست‌داران موبایل گیمینگ، باید دارای باتری بزرگی باشد. باتری ویوو زد 1 پرو 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی بوده و از طریق سیستم شارژ سریع گوشی به سرعت شارژ می‌شود. این گوشی از قابلیت شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند، به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان یک پاور بانک برای شارژ دیگر گجت‌های الکترونیکی استفاده کرد. سیستم عامل ویوو زد 1 پرو اندروید 9 پای بوده و از رابط کاربری Funtouch شرکت ویوو بهره می‌برد.

ویوو زد 1 پرو

گوشی vivo z1 pro را می‌توان در رنگ‌های مشکی و آبی خریداری کرد. برای خرید نسخه 4 گیگابایت باید 220 دلار پرداخت کنید. قیمت گوشی برای نسخه 6 گیگابایتی آن به 260 دلار افزایش پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یجوری شده دیکه این گوشی اسابا بازی ها از سونی جلو تر افتادن

  2. این که سه تاس اون یکی دیگه چه رنگی معلوم نیست