سرورهای آپدیت شیائومی

دسترسی کاربران ایرانی به سرورهای آپدیت شیائومی قطع شد

دسترسی کاربران ایرانی به سرورهای آپدیت شیائومی قطع شد و این کاربران برای ورود به سایت رسمی رابط کاربری MIUI با صفحه پیوندها به نشانه فیلتر بودن مواجه می‌شوند.

شرکت چینی شیائومی در ارائه خدمات پشتیبانی نرم‌افزاری محصولات خود به مشتریان کارنامه بسیار خوبی دارد و همین عاملی شد تا مشتریان از محصولات این کمپانی چینی استقبال کنند. به طور کلی می‌توان گفت این شرکت تا مدت‌ها بسته‌های به‌روزرسانی متعددی را برای گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده خود عرضه می‌کند، اما اخیرا سرورهای آپدیت شیائومی و سایت رسمی رابط کاربری MIUI برای مشتریان ایرانی قطع شد، هرچند بررسی‌های آماری نشان می‌دهد سهم محصولات شیائومی از بازار موبایل ایران فقط 0.7 درصد است، اما بازهم کاربران ایرانی به بسته‌های به‌روزرسانی این شرکت برای افزایش امنیت و کارایی گوشی های موبایل خود احتیاج دارند.

فیلترینگ سرورهای آپدیت شیائومی

سرورهای آپدیت شیائومی

در طول دو روز گذشته دسترسی کاربران ایرانی به سرورهای به‌روزرسانی شیائومی قطع بود و این کاربران برای ورود به سایت رسمی رابط کاربری MIUI با صفحه پیوندها که نشانه‌ فیلتر بودن سایت است، مواجه می‌شوند. تاکنون از سوی شرکت شیائومی در خصوص این قطع دسترسی خبری منتشر نشده است و شواهد حاکی از آن است که این سایت احتمالا از سوی ایران فیلتر شده باشد. به هر حال تا انتشار خبر رسمی از سوی شرکت شیائومی یا مسئولان ایرانی می‌بایست منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بیخودی شایعه درست نکنید.گوشی من شیائومیه و همین الآن چک کردم و چنین چیزی نیست

  2. مگه مریضه آخه چرا همچین کاری کرده

  3. حتما اشتباهی فیلتر کردن