مرسدس A45

خودروهای مرسدس A45 و CLA45 معرفی شدند

مرسدس A45 و CLA45 معرفی شدند. شرکت مرسدس بنز نسل جدید هاچ بک مرسدس A45 و کوپه CLA45 را در فستیوال گودوود به صورت رسمی معرفی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودروها آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی آلمانی مرسدس بنز پس از اینکه تیزرهای مختلفی را از محصولات جدید خود منتشر کرده بود، سرانجام نسل جدید هاچ بک مرسدس A45 و کوپه CLA45 را در فستیوال گودوود معرفی کرد. مرسدس A45 نسبت به نسل‌های قبلی قوی‌تر و جذاب‌تر شده است و شرکت مرسدس بنز این دو محصول جدید خود را با امکانات و تجهیزات مدرنی به بازار عرضه خواهد کرد.

مشخصات مرسدس A45 و CLA45

مرسدس A45

مدل‌های جدید AMG 45 از جلوپنجره پانامریکانا با 12 خط عمودی، 4 سر اگزوز در عقب، اسپویلر عقب و گلگیرهای برجسته‌تر بهره می‌برند که به وضوح نشان می‌دهند از مدل‌های AMG 35 متفاوت هستند. مدل‌های پایه A45 و CLA45 به صورت استاندارد با رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی به بازار عرضه خواهند شد، اما مدل‌های S این خودروها از رینگ‌های 19 اینچی برخوردارند و برای آن‌ها ترمزهای بزرگ‌تر با کالیپرهای قرمزرنگ در نظر گرفته شده است.

مرسدس A45

مرسدس A45 و CLA45 به صورت مشترک از موتور 4 سیلندر توربوشارژ جدید این خودروساز آلمانی با نام M139 بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی معادل 387 اسب بخار و گشتاور 480 نیوتن‌متری تولید کند. البته مدل S این خودروها از موتوری با قدرت 421 اسب بخار و گشتاور 500 نیوتن‌متری بهره می‌برد. نیروی تولید شده از موتور تمامی مدل‌ها توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک دو کلاچه جدید AMG و سیستم 4Matic عملکردی تمام متغیر به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود.

مرسدس A45

مرسدس A45 می‌تواند ظرف مدت 4 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برسد، اما مرسدس CLA45 یک دهم ثانیه بیشتر این کار را انجام می‌دهد؛ چرا که از وزن بیشتری برخوردار است. البته خودرو A45 مدل S می‌تواند ظرف مدت 3.9 ثانیه از سرعت صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند، اما CLA45 مدل S از شتاب 4 ثانیه‌ای بهره می‌برد. حداکثر سرعت تمامی این خودروها به صورت الکتریکی بر روی سرعت 250 کیلومتر بر ساعت محدود است، اما مشتریانی که خواهان سرعت بیشتری هستند می‌توانند با سفارش پکیج AMG Driver به 270 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کنند.

مرسدس A45

مهندسان مرسدس بنز تمامی مدل‌های AMG 45 را از بدنه‌ای تقویت شده ساخته‌اند تا برای سیستم تعلیق پایه مستحکم‌تری ایجاد شود. مهندسان صفحه‌های تقویتی اضافی را بین پانل‌های جانبی و ستون‌های A قرار دادند و زیر موتور نیز یک صفحه آلومینیومی تعبیه شده است. همچنین سامانه چهار چرخ محرک 4Maric پرفورمنس این خودروها از سیستم کنترل گشتاور جدید AMG بهره می‌برند که در دیفرانسیل عقب قرار دارند که این سیستم کنترل دقیق میزان گشتاور ارسالی به هر یک از چرخ‌های عقب از از دو کلاچ چندصفحه‌ای با کنترل الکترونیکی استفاده می‌کند.

مرسدس A45

مدل‌های AMG 45 در نسل جدید از 6 حالت رانندگی مختلف شامل راحت، اسپرت، اسپرت پلاس، لغزنده، شخصی و مسابقه بهره می‌برند که حالت مسابقه برای مدل‌های پایه به صورت سفارشی خواهد بود، اما شرکت مرسدس بنز برای مدل S این خودرو حالت دریفت را به صورت استاندارد در نظر گرفته است و برای مدل‌های پایه در پکیج AMG Dynamic Plus به صورت سفارشی خواهد بود. حالت دریفت در زمانی فعال می‌شود که خودرو در حالت رانندگی بوده و با خاموش بودن ESP گیربکس نیز در حالت دستی قرار داشته باشد. مرسدس A45 و CLA45 در مدل 2020 از اواخر سال 2019 به فروش خواهند رسید.

تصاویر مرسدس ای 45 و سی ال ای 45

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ای بابا ماشینهای اونا ماشینهای ما