بهترین اپراتورهای اینترنت ثابت

بهترین اپراتورهای اینترنت ثابت کشور معرفی شدند

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی بهترین اپراتورهای اینترنت ثابت کشور را برای 6 ماهه دوم سال 97 اعلام کرد که بر اساس آن اپراتور شاتل به عنوان اپراتور برتر انتخاب شد.

مدتی قبل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی میزان عملکرد اپراتورها را در شاخص‌های مختلف مربوط به 6 ماهه دوم سال 97 مورد بررسی قرار داد و حالا نتایج این ارزیابی را منتشر کرد. مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری در خصوص نحوه ارزیابی اپراتورها عنوان کرد اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات در دو بعد مشتری و رگولاتوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که البته شاخص‌های بعد مشتری دارای اولویت بیشتری هستند. وی در خصوص لیست بهترین اپراتورهای اینترنت ثابت کشور افزود در این حوزه فقط 10 اپراتور تاثیرگذار توانستند بالاترین سهم بازار را به خود اختصاص دهند و مورد ارزیابی قرار بگیرند. بر اساس نتایج منتشر شده از سوی رگولاتوری، اپراتور شاتل به عنوان اپراتور برتر انتخاب شد.

لیست بهترین اپراتورهای اینترنت ثابت کشور

  • شاخص‌های بعد مشتری شامل شاخص‌های عملکردی، رضایت مشتری، وضعیت بازار و پشتیبانی از مشتری می‌شود.
  • شاخص‌های بعد رگولاتوری شامل پایبندی به قوانین و مقررات، پایبندی به تعهدات توسعه و اجرا، پایبندی به تعهدات مالی و رضایت مدیران مناطق می‌شود.
اپراتورهارتبه کلرتبه بعد مشتریرتبه بعد رگولاتوری
شاتل116
آسیاتک234
رهام‌داتک328
پیشگامان452
صبانت543
پارس آنلاین661
های وب777
فن‌آوا8105
مخابرات989
حلماگستر10910

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من موندم شاتل با این وضع بد خط و پاسخگویش چرا اوله ، یا بقیه خیلی داغونتر هستن یا آمارشون مثل بقیه آمارها الکیه و شخمیه