بهترین اپراتورهای موبایل

رتبه بندی بهترین اپراتورهای موبایل در کشور اعلام شد

نتایج رتبه بندی بهترین اپراتورهای موبایل کشور برای 6 ماهه دوم سال 97 توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شد که طبق آن اپراتور همراه اول به عنوان اپراتور برتر معرفی شد.

نتایج ارزیابی بهترین اپراتورهای موبایل از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد. این ارزیابی به 6 ماهه دوم سال 97 مربوط است که در آن اپراتورها بر اساس شاخص‌های مختلف ارزیابی می‌شوند. در همین رابطه مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اظهار کرد اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت در دو بعد مشتری و رگولاتوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که البته شاخص‌های بعد مشتری از اولویت بیشتری برخوردار است. این مقام مسئول در خصوص لیست بهترین اپراتورهای اینترنت مولایل کشور بیان کرد در این حوزه فقط 3 اپراتور از بالاترین سهم بازار بهره می‌برند و به همین دلیل این سه اپراتور مورد ارزیابی قرار گرفتند. طبق نتایجی که از سوی رگولاتوری اعلام شد، اپراتور همراه اول لقب اپراتور برتر را از آن خود کرد.

لیست بهترین بهترین اپراتورهای موبایل

  • شاخص‌های بعد مشتری شامل شاخص‌های عملکردی، رضایت مشتری، وضعیت بازار و پشتیبانی از مشتری می‌شود.
  • شاخص‌های بعد رگولاتوری شامل پایبندی به قوانین و مقررات، پایبندی به تعهدات توسعه و اجرا، پایبندی به تعهدات مالی و رضایت مدیران مناطق می‌شود.
اپراتورهارتبه کلرتبه بعد مشتریرتبه بعد رگولاتوری
همراه اول112
ایرانسل221
رایتل333