مرورگر گوگل کروم

تکمیل خودکار اطلاعات کارت بانکی در گوگل کروم

تکمیل خودکار اطلاعات کارت بانکی در صفحه پرداخت به وسیله گوگل کروم، روشی راحت و سریع برای پرداخت آنلاین است. از این پس، بدون نیاز به لاگین بودن به یک اکانت گوگل مشخص در دستگاه‌های مختلف، می‌توان از این قابلیت بهره برد.

یکی از مزایای استفاده از نسخه‌های مختلف یک مرورگر در پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف، قابلیت همگام‌سازی داده بین آن‌ها است. به این منظور، مرورگر گوگل کروم یکی از بهترین‌ها است. اگر در زمان استفاده از مرورگر گوگل در تمامی دستگاه‌های خود، به یک حساب کاربری مشخص لاگین کرده باشید، قادر به همگام‌سازی اطلاعاتی همچون تاریخچه مرور، بوکمارک‌ها، فرم‌های ذخیره شده و دیگر موارد خواهید بود. اطلاعات پشتیبانی‌شونده توسط سرویس همگام‌سازی خودکار مرورگر گوگل کروم را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

همگام سازی در مرورگر کروم

تکمیل خودکار اطلاعات کارت بانکی بدون همگام‌سازی

به لطف قابلیت جدیدی که گوگل برای مرورگر وب خود توسعه داده است، از این پس می‌توان به شکلی متفاوت از امکانات همگام‌سازی داده استفاده کرد. گوگل به تازگی تغییراتی را در مرورگر خود اعمال کرده است تا در صورت لاگین بودن به یک حساب کاربری در مرورگرهای کروم نصب شده روی دستگاه‌های مختلف، قادر به بهره بردن از ویژگی‌هایی همچون پر شدن خودکار فرم پرداخت آنلاین باشید.

به عبارتی پیش از این، مرورگرهای نصب شده روی دستگاه‌های مختلف، برای بهره بردن از داده‌های همگام‌سازی شده باید الزاما به یک حساب کاربری گوگل مشخص لاگین بودند، اما اکنون، تنها وارد شدن به یک حساب کاربری گوگل کافی است. این حساب می‌تواند متعلق به کاربری دیگر باشد.

پر شدن خودکار صفحه درگاه بانکی

به این ترتیب در زمان وارد شدن به درگاه بانک، دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات به صورت دستی نبوده و فرم به طور خودکار برایتان پر خواهد شد. بر اساس گفته‌های گوگل، وقتی در لپ تاپ خود، داخل مرورگر کروم لاگین کرده‌اید، قادر به استفاده از روش‌های پرداخت ذخیره شده قبلی در حساب کاربری گوگل خود هستید. مزیت آپدیت جدید، امکان استفاده از ویژگی نام برده بدون نیاز به روشن بودن حالت همگام‌سازی داده است.

نیازی به نگرانی بابت مشکلات امنیتی احتمالی ناشی از این ویژگی جدید نیست. شماره CVC کارت همچنان در فرم خالی باقی مانده و باید آن را در هر مرتبه به صورت دستی وارد کنید. به این ترتیب در صورت فراموش کردن خروج از حساب کاربری خود در مرورگر حین ترک کامپیوتر، کاربری دیگر قادر به خرید کردن با استفاده از اطلاعات کارت بانکی شما نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*