سری P30

رکورد فروش 10 میلیون گوشی در 85 روز برای گوشی های سری P30 هواوی

شرکت هواوی در فروش گوشی های سری P30 آمار خیره‌کننده‌ای از خود بر جای گذاشت و به رکورد فروش 10 میلیون گوشی فقط در 85 روز دست پیدا کرد. این موضوع نشان‌دهنده افزایش محبوبیت جهانی هواوی با وجود تحریم‌ها است.

در چند سال گذشته محبوبیت محصولات برند هواوی به خصوص گوشی های هوشمند این شرکت در بین کاربران دنیای فناوری بیشتر شده‌ و فروش اکثر محصولاتش در سطح جهانی به موفقیت قابل توجه‌ای دست یافته‌است.

گوشی های هوشمند  قدرتمند خانواده هواوی پی 30 (Huawei P30) مانند سایر محصولات این شرکت با استقبال خوب کاربران مواجه شده است و در نتیجه شاهد ثبت رکورد کم‌نظیر فروش ده میلیون عددی در مدت 85 روز برای گوشی های سری P30 هستیم. نسل پیشین پرچمداران سری P هواوی یعنی P20 در مدت زمان طولانی‌تری به فروش 10 میلیونی دست پیدا کردند و این موضوع نشان دهنده افزایش محبوبیت جهانی محصولات هواوی است.

سری P30

سری P30 هواوی رکوردشکنی کرد

فروش ده میلیونی خانواده هواوی P30 در مدت 85 روز یک رکورد جدید برای هواوی به شمار می‌آید، زیرا این بالاترین رکورد فروش گوشی های هوشمند برند هواوی در مدت زمان 3 ماه است. این آمار نشان می‌دهد که تحریم‌های آمریکا تاثیر چندانی بر محبوبیت محصولات این شرکت در سطح جهانی نداشته و تا انتهای ماه می سال جاری میلادی تعداد گوشی‌های عرضه شده توسط هواوی در بازار جهانی به 100 میلیون دستگاه می‌رسد. سال گذشته هواوی در مدت زمان بیشتری به رقم 100 میلیونی دست پیدا کرده بود.

سری P30

گوشی هوشمند Huawei P30 Pro یکی از قدرتمندترین پرچمداران فعلی بازار موبایل محسوب می‌شود. این دستگاه موفق به کسب نشان بهترین گوشی هوشمند در بخش جوایز سخت افزاری اروپا  شده است. یکی از نقاط قابل توجه پرچمدار هواوی پی 30 پرو، وجود لنز SuperSpectrum برای عکاسی با کیفیت بالا در محیط‌های تاریک و فناوری SuperZoom است که امکان زوم 5 برابری اپتیکال و 50 برابری دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سری P30

اما موفقیت‌های هواوی به اینجا ختم نشده و این شرکت قدرتمند موفق به عرضه 100 میلیون دستگاه با قابلیت شارژ سریع SuperCharge در سطح جهانی شده است که این دستگاه‌ها شامل گوشی های هوشمند، پاوربانک و شارژرهای سریع می‌شوند.

همچنین در این بین شاهد استقبال ویژه کاربران از ساعت هوشمند Watch GT هستیم که با ثبت رکورد فروش 2 میلیونی از ابتدای عرضه در ماه اکتبر سال 2018، تبدیل به محبوب‌ترین ساعت هوشمند هواوی شده است. بر اساس گزارش‌های موسسه IDC، هواوی در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی 5 میلیون دستگاه ساعت هوشمند روانه بازار کرده است که شاهد رشد قابل توجه این محصولات نسبت به سال گذشته هستیم. در حال حاضر هواوی در بین سه شرکت بزرگ تولید کننده ساعت های هوشمند قرار دارد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*