همراه اول

همراه اول نقش خود در توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور را تشریح کرد

کارگاه بین‌المللی اتحادیه جهانی مخابرات از 15 تیر در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و تا 19 تیر 98 نیز ادامه خواهد داشت. اپراتور همراه اول در این کارگاه نقش خود را در توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور تشریح کرد.

کارگاه بین‌المللی اتحادیه جهانی مخابرات با هدف اشتراک و گردآوری تجارب شرکت‌های مختلف و دولت‌های مختلف در حوزه تحول دیجیتال از 15 تیر در تهران شروع شده و تا 19 تیرماه نیز ادامه دارد و در آن نمایندگانی از برخی شرکت‌های داخلی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حضور خواهند داشت. در دومین روز از برگزاری کارگاه بین‌المللی ظرفیت سازی و توسعه مهارت برای تحول دیجیتال در اقتصاد دیجیتال، مهدی غیناقی، عضو هیئت مدیره و سید یاسر دیباجی، مدیر کل مطالعات و توسعه راهبرد همراه اول تصویر کلانی از برنامه چشم انداز اپراتور اول تلفن همراه در برابر نمایندگانی از 12 کشور جهان را ارائه کردند.

نقش همراه اول در توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور

همراه اول در این کارگاه از وضعیت دسترسی و پوشش گسترده اینترنت به ویژه اینترنت تلفن همراه در ایران گزارشی را به صورت تصویری ارائه داد. همچنین شرکت ارتباطات سیار ایران طی 5 سال گذشته نقش خود را در توسعه زیرساخت باند پهن کشور با نصب حدود 40 هزار سایت باند پهن و ایجاد پوشش 100 درصدی برای مناطق شهری را تشریح کرده است. نمایندگان همراه اول تاثیرات میزان توسعه همراه اول در رشد اکوسیستم دیجیتال کشور را در قالب گزارش ارائه دادند و ابعاد و گستره اکوسیستم استارتاپ‌های دیجیتال ایران در حوزه‌های مختلف نظیر حمل و نقل، مسافرت، خرده فروشی، مالی، پرداخت، بیمه، خدمات منزل را نیز معرفی کردند.

همراه اول

نمایندگان همراه اول در این کارگاه ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال ایران را معرفی کرده و نقشی که در آینده ایران دیجیتال بر اساس ماموریت خود یا همان تحقق رویای دیجیتال را نیز تشریح کردند. در همین رابطه همراه اول یک راهبرد متکی بر تحول دیجیتال را در سه لایه کسب و کار اصلی، نزدیک به کسب و کار اصلی و فراتر از کسب و کار اصلی را تدوین کرده است که طبق آن به مهم‌ترین و بزرگترین پیشران تحول دیجیتال برای مشتریان، سازمان‌ها، صنایع و دولت ایران تبدیل خواهد شد و جزو حامیان اصلی رشد و توسعه اکوسیستم دیجیتالی ایران خواهد بود. همراه اول در این مراسم یک بلوغ دیجیتال که با همکاری دانشگاه لینشوپینگ سوئد به عنوان یک پایان نامه فوق لیسانس MBA تدوین شده است را معرفی و تشریح کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همراه اول یک ارگان دولتی بود که سوددهی بسیار بالایی برای دولت داشت، به شکلی که هزینه ۶ وزارت خانه را با سود خودش تامین می کرد

    واگذاری مخابرات به یک ارگان نظامی، دولت رو از تامین هزینه ۶ وزارت خانه محروم کرد و امنیت اجتماعی مردم رو به مخاطره انداخت

    جالبه که سود مخابرات، ۸ برابر قسط بندی بازپرداخت خودش به ارگان نظامی بود!!!

    دیگه این کشور درست بشو نیست

    باید گریست

    با سپاس

  2. همراه اول یه آدم خوار دزده . چی مینویسین راجع بهش