تعرفه های ارتباطی همراه اول

تعرفه های ارتباطی همراه اول برای حج تمتع 98

تعرفه های ارتباطی همراه اول شامل تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت برای ایام حج تمتع 98 اعلام شد. اپراتور اول برای حجاج سیم کارت رایگان ویژه‌ای را نیز در نظر گرفته است.

اپراتور همراه اول در اطلاعیه‌ای به آن دسته از مشترکان خود که قصد سفر به عربستان سعودی را دارند اعلام کرد می‌توانند در ایام حج تمتع 98 سیم کارت همراه اول را به همراه داشته و با بهره‌مندی از مزایای رومینگ در این ایام از بابت تهیه سیم کارت و پرداخت هزینه ارزی نگرانی نداشته باشند. این اپراتور در این اطلاعیه اعلام کرد نرخ مناسب رومینگ همراه اول یکی از مهم‌ترین مزایای آن نسبت به سایر اپراتورهای داخلی و خارجی محسوب می‌شود. همچنین اپراتور اول کشور به زائران حج تمتع سیم کارت اعتباری رایگان ویژه حجاج را نیز ارائه خواهد داد. زائران برای دریافت سیم کارت اعتباری رایگان ویژه حجاج می‌توانند به دفاتر زیارتی یا به دفاتر و مراکز خدماتی منتخب همراه اول مراجعه کنند.

تعرفه های ارتباطی همراه اول برای حجاج

تعرفه های ارتباطی همراه اول شامل تعرفه‌های مکالمه، پیامک و اینترنت رومینگ برای ایام حج از تخفیف برخوردار شدند. طبق اطلاعیه همراه اول تعرفه تماس با ایران هر دقیقه 3600 تومان، دریافت تماس از ایران هر دقیقه 2400 تومان، تماس با عربستان هر دقیقه 2000 تومان، ارسال پیامک 1000 تومان و اینترنت مصرف آزاد هر مگابایت 500 تومان اعلام کرده است. همچنین مشترکان همراه اول می‌توانند با ارسال کد 966 یا نام عربستان یا SAUDIARABIA به سرشماره 8070 یا مراجعه به پرتال همراه اول از جزئیات دقیق تعرفه مکالمه، پیامک و دیتا ویژه حج تمتع سال 98 آگاهی پیدا کنند.

تعرفه های ارتباطی همراه اول

در این اطلاعیه، اپراتور همراه اول به مشترکان تاکید کرده است که بسته های اینترنتی داخلی که در ایران فعال شده‌اند در کشور عربستان قابل استفاده نخواهد بود و هزینه آن به شکل تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد. از این رو زائران برای مدیریت و کاهش هزینه رومینگ می‌بایست گزینه دانلود و به‌روزرسانی برنامه‌ها و تنظیمات گوشی را از حالت خودکار خارج کنند. زائرانی که خواهان از استفاده از اینترنت گوشی هستند، این امکان را دارند تا برای خرید بسته های اینترنت رومینگ ویژه ایام حج از کد دستوری، برنامه همراه من یا فروشگاه آنلاین همراه اول استفاده کنند. گفتنی است این بسته‌ها فقط در عربستان و از طریق اپراتور Zain قابل استفاده است.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است اپراتور همراه اول به مشترکان قبل از سفر پیشنهاد می‌کند سیم کارت‌های اعتباری خود را شارژ کنند یا ودیعه سیم کارت‌های دائمی خود را افزایش دهند تا طی سفر با مشکلاتی چون برقراری ارتباط روبه‌رو نشوند. گفتنی است دریافت پیامک در کشور عربستان همانند گذشته رایگان است و روشن کردن گوشی هزینه‌ای برای مشترکان به همراه نخواهد داشت. مشترکان اپراتور همراه اول برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه های ارتباطی همراه در حج تمتع 98 می‌توانند به آدرس اینترنتی www.mci.ir/haj98 مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کلن می خواد حسابی خوش و نشون بده ها