مشخصات فنی شیائومی می میکس 4

پیش‌بینی قیمت و مشخصات فنی شیائومی می میکس 4 با توجه به فرضیات

یک سایت قیمت و مشخصات فنی شیائومی می میکس 4 (Xiaomi Mi Mix 4) را پیش‌بینی کرده است. می میکس ۴ می‌تواند نخستین گوشی مجهز به دوربین درون صفحه در جهان لقب گیرد.

اولین نسل از گوشی‌های خانواده شیائومی می میکس با ارائه‌ی یک نمایشگر تمام صفحه٬ محبوبیت زیادی را کسب کرد. دومین نسل آن٬ نسخه‌ی اصلی‌اش را بهبود بخشید. شیائومی می میکس 3 موفق نشد آنطور که باید کاربران را جذب خود کند٬ زیرا از طراحی اسلایدی استفاده می‌کرد٬ اما هر چه که بود نخستین گوشی 5G این شرکت چینی لقب گرفت. به هر ترتیب ما منتظر چهارمین نسل این خانواده هستیم. یک سایت فناوری با توجه به فرضیات موجود٬ قیمت و مشخصات فنی شیائومی می میکس 4 را پیش‌بینی کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

قیمت و مشخصات فنی شیائومی می میکس 4

به گفته‌ی منابع٬ شیائومی می میکس 4 به آخرین تراشه‌ی شرکت کوالکام٬ اسنپدراگون 855 مجهز خواهد بود. همانطور که شیائومی با هر سه گوشی گذشته‌ی این خانواده نشان داده بود٬ این دیوایس نیز می‌تواند از بهترین سخت افزار موجود برای موبایل بهره‌مند شود. هرچند گفته می‌شود ظرفیت رم این دیوایس 6 گیگابایت خواهد بود که به نظر می‌رسد برای ارائه‌ی یک عملکرد پایدار کافی است. این درحالیست که ظرفیت رم نسل کنونی این گوشی 12 گیگابایت است.

مشخصات فنی شیائومی می میکس 4

جدا از این‌ها٬ نقطه قوت این گوشی‌ها برای فروش٬ نمایشگرهایشان است. همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید٬ می میکس ۴ به یک نمایشگر تمام صفحه با حاشیه‌های حداقلی مجهز خواهد بود. مشخص نیست شیائومی برای ارائه‌ی چنین طراحی از چه فناوری استفاده کرده است. ما می‌دانیم که شیائومی در حال کار روی فناوری دوربین درون نمایشگر است٬ پس این دیوایس می‌تواند گزینه‌ی خوبی به عنوان نخستین گوشی استفاده کننده از دوربین درون نمایشگر شرکت شیائومی باشد. منابع می‌گویند وضوح نمایشگر گوشی جدید شیائومی 1440 در 3120 پیکسل و تراکم پیکسل آن نیز 537ppi است.

اما دومین نقطه قوت این گوشی برای فروش٬ دوربین دوگانه‌ی پشتی آن خواهد بود. هرچند طرفداران شیائومی فکر می‌کنند که این گوشی به دو دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد٬ اما سنسورهای آن شامل یک دوربین 48 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی 16 مگاپیکسلی است. در جلو نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. خبر خوب این که یک باتری غول پیکر با ظرفیت 4,500 میلی‌آمپر ساعت نیز زیر قاب این گوشی قرار دارد که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود و از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

و اما بحث شیرین قیمت؛ این سایت مدعی شده است که یک گوشی با چنین قابلیت‌ها و مشخصاتی می‌تواند با قیمتی در حدود 847 دلار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کی جلوتو گرفته برو بخر گوش سونی که میگی رو جعبه و تو گوشی زده ساخت چین ، هفت سال تمام مدلهای سونی اکسپریا زد رو داشتم فقط میتونم بگم همشون بعد یه مدت بیخود و بی دلیل می‌سوخت انگار تو بروزرسانی گوشی برنامه ایی بود که گوشی رو به فنا میداد و مجبورا سراغ مدل بالاتر میرفتم و باز هم بعد ۲ سال همون داستان ، الان بلک شارک شیائومی دستم هستش و می‌خوام بگم دیوانه کننده عالیه تا نهری و استفاده نکنی متوجه نمیشی چه هیولایی دستت هستش بدون هیچ مشکلی و هنگی قدرت و سرعت فوق‌العاده باطری قدرتمند و قوی دوربین فوق حرفه ای و شکل و جنس بدنه نامبروان و خیره کننده ، با هیچ گوشی قابل مقایسه نیست ، در ضمن هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری

  2. خخخ.خدا پدر و مادر هر چی بنجل پرست چینی بیامرزه.850دلار برای یه گوشی بنجل چینی بدم!با این پول میتونم اکسپریا1بخرم

    • کی جلوتو گرفته برو بخر گوش سونی که میگی رو جعبه و تو گوشی زده ساخت چین ، هفت سال تمام مدلهای سونی اکسپریا زد رو داشتم فقط میتونم بگم همشون بعد یه مدت بیخود و بی دلیل می‌سوخت انگار تو بروزرسانی گوشی برنامه ایی بود که گوشی رو به فنا میداد و مجبورا سراغ مدل بالاتر میرفتم و باز هم بعد ۲ سال همون داستان ، الان بلک شارک شیائومی دستم هستش و می‌خوام بگم دیوانه کننده عالیه تا نهری و استفاده نکنی متوجه نمیشی چه هیولایی دستت هستش بدون هیچ مشکلی و هنگی قدرت و سرعت فوق‌العاده باطری قدرتمند و قوی دوربین فوق حرفه ای و شکل و جنس بدنه نامبروان و خیره کننده ، با هیچ گوشی قابل مقایسه نیست ، در ضمن هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری