سامسونگ گلکسی ام 30

طراحی پنل پشتی سامسونگ گلکسی ام 30 اس در تصاویری به نمایش در آمد

گلکسی ام 30 اس (Samsung Galaxy M30s) گوشی میان رده دیگری از سامسونگ است که ظاهرا به زودی وارد بازار خواهد شد. تصاویر زنده‌ای هم از پنل عقب این محصول به بیرون درز کرده که جنس بدنه، تعداد دوربین‌ها و موقعیت حسگر اثر انگشت آن را نشان می‌دهند.

به گزارش 91mobiles، کمپانی کره‌ای تست‌های پیش تولید سامسونگ گلکسی ام 30 اس را در یکی از مجموعه‌های تولیدی خود واقع در شهر نویدا (Noida) هند، آغاز کرده است؛ دستگاهی که با توجه به عکس‌های لو رفته، دارای بدنه‌ای براق و پلی‌کربناتی خواهد بود. همچنین برش‌هایی هم در پنل پشتی آن دیده می‌شود که باید محل تعبیه حسگر اثر انگشت و ماژول دوربین باشند.

سامسونگ گلکسی ام 30 اس

از ابعاد برش دوربین پیداست که گلکسی M30s به ماژول دوگانه تجهیز خواهد شد و یکی از دوربین‌های عقب گلکسی ام 30 را نخواهد داشت؛ ضمنا این برش، پهن‌تر و کوتاه‌تر از آنچه است که در مدل M30 دیده بودیم. در لبه پایینی اما گریل اسپیکر، درگاه USB-C و یک ورودی AUX قابل مشاهده است. یکی دیگر از عکس‌ها نیز، دو خشاب سیم کارت و یک خشاب اختصاصی برای کارت حافظه را نشان می‌دهد.

مشخصات احتمالی گلکسی ام 30 اس سامسونگ

گمانه‌زنی‌ها از تجهیز دستگاه به تراشه اگزینوس 9610 هشت هسته‌ای (با فرکانس 1.74 گیگاهرتز)، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی حکایت دارند. سیستم عامل آن هم باید اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI باشد. انتظار می‌‎رود در گوشی جدید سامسونگ، شاهد وجود نمایشگر Infinity-V و دوربین‌های بهتری از مدل M30 باشیم.

گفته می‌شود که گلکسی ام ۳۰ اس تا اوایل ماه آگوست (حدود یک ماه دیگر) و حداقل در سه رنگ آبی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد. قیمت آن هم احتمالا بین گلکسی ام 40 و M30 و چیزی در حدود 17 هزار روپیه (معادل 250 دلار) خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*