گلکسی ای 100

آیا گلکسی ای 100 سامسونگ نخستین گوشی بدون هیچگونه حاشیه نمایشگر خواهد بود؟

سامسونگ مشغول ساخت یک گوشی بدون هیچگونه حاشیه نمایشگر و کلیدهای فیزیکی است. این گوشی می‌تواند گلکسی ای 100 (Samsung Galaxy A100) نام داشته باشد و سال آینده روانه‌ی بازار شود. تصاویر این گوشی تمام صفحه واقعی را در ادامه مشاهده کنید.

پس از کار روی نمایشگرهای منعطف حالا نوبت به ارائه‌ی طراحی متفاوت‌تری برای بازار موبایل‌های معمولی رسیده است. ظاهرا سامسونگ مشغول کار روی نوع جدیدی از گوشی‌های هوشمند است. این کمپانی می‌خواهد از مزایای نمایشگرهای لبه گرد برای ارائه‌ی یک نمایشگر از هر چهارطرف خمیده استفاده کند. ما در مورد لبه‌های شیشه‌ای٬ به جای فریم فلزی در گوشی‌های کنونی صحبت می‌کنیم. به این ترتیب ما باید با کلیدهای فیزیکی خداحافظی کنیم؛ فرضیه‌ای که ابتدا در مورد گلکسی نوت 10 وجود داشت٬ اما سپس رد شد.

کلیدهای فیزیکی در گلکسی ای 100 حذف می‌شوند

گلکسی ای 100

LetsGoDigital تصاویری را بر اساس پتنت‌های منتشر شده طی سالیان اخیر منتشر کرده است و می‌تواند نمایی از آنچه سامسونگ قرار است با گوشی گلکسی ای 100 خود ارائه کند را به ما نشان دهد. این گوشی از نمایشگری که دومین نسخه‌ی نمایشگر تمام صفحه‌ی سامسونگ است٬ بهره می‌برد. این پنل تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را از آن خودش کرده است و خبری از کلیدهای فیزیکی نیز نیست.

گلکسی ای 100

بر اساس دیگر شایعات٬ سامسونگ تصمیم گرفته تولید چنین نمایشگرهایی را به زودی آغاز کند٬ بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم گوشی گلکسی ای 100 تا سال آینده عرضه شود. شاید این گوشی پس از عرضه‌ی گلکسی اس 11 روانه‌ی بازار شود. همانطور که احتمالا مطلع هستید٬ سامسونگ سیاست خود برای بازار موبایل را تغییر داده است. غول کره‌ای ابتدا قابلیت‌های جدید را در گوشی‌های میان‌رده خود امتحان می‌کند٬ سپس آن‌ها را به گوشی‌های پرچمدار خود می‌آورد.

در حال حاضر تصاویر بالا تنها اطلاعاتیست که ما از نسل جدید نمایشگرهای سامسونگ به دست آورده‌ایم. آیا چنین دیوایسی تا سال آینده عرضه خواهد شد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشیA100سامسونگ.هنوز.واردبازارنشده