تصاویر سامسونگ گلکسی تب اس ۶

تصاویر سامسونگ گلکسی تب اس ۶ منتشر شد؛ یک تبلت پرچمدار با دوربین دوگانه

عکس‌هایی واقعی از جدیدترین تبلت پرچمدار سامسونگ به بیرون درز کرد. مهم‌ترین چیزی که در تصاویر سامسونگ گلکسی تب اس ۶ (Galaxy Tab S6) جلب توجه می‌کند، وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی دستگاه است. در ادامه با تبلت گلکسی Tab S6 بیشتر آشنا خواهیم شد.

ظاهرا نام جانشین گلکسی تب اس 4 برخلاف آنچه که تصور می‌شد، S5 نخواهد بود و سامسونگ آن را با نام گلکسی تب اس 6 معرفی خواهد کرد. البته این در حالی است که پیش‌تر، تبلت میان رده گلکسی تب S5e روانه بازار شده بود. در این گزارش، نسخه پایه دستگاه با حافظه داخلی 128 گیگ توصیف شده است؛ ضمن اینکه نسخه 256 گیگابایتی آن هم موجود خواهد بود.

در تصاویر سامسونگ گلکسی تب اس ۶ می‌توانیم دو دوربین عقب را ببینیم. جزئیاتی از این ماژول دوگانه در دست نیست؛ اما شاید دارای سنسور ToF برای ردیابی سه‌بعدی باشد. دیگر نکته قابل ذکر درباره تبلت جدید سامسونگ، وجود یک اسلات در پشت دستگاه و تجهیز به قلم دیجیتال است. ظاهرا S Pen به صورت آهن‌ربایی متصل و شارژ می‌شود؛ ضمنا مشابه آنچه که در گلکسی نوت 9 دیده بودیم، از بلوتوث هم پشتیبانی می‌کند.

نسخه LTE گلکسی تب S6، دارای شماره مدل SM-T865 و نسخه وای فای، SM-T860 است. تبلت در رنگ‌های خاکستری، آبی و قهوه‌ای همراه با یک قاب کیبوردی عرضه خواهد شد. البته هنوز زمان رونمایی از آن مشخص نیست؛ ولی شاید در تاریخ هفتم آگوست (بامداد 17 مرداد) و همراه با گلکسی نوت 10 شاهد معرفی این تبلت پرچمدار باشیم. هرچند که رونمایی از سامسونگ گلکسی تب اس 6 در نمایشگاه IFA 2019 (اواسط شهریور ماه) هم محتمل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*