کد ستاره 10 ستاره 117 مربع

کد ستاره 10 ستاره 117 مربع فقط برای افزایش اعتبار میان دوره مشترکان دائمی همراه اول است

مدتی است که در فضای مجازی شایعه شده مشترکان دائمی همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 117 مربع ، اضافه پرداختی گذشته خود را جبران کنند و از اپراتور بستانکار شوند، اما همراه اول این موضوع را تکذیب کرده است.

حدود سه ماه پیش شایعه‌ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که اپراتور همراه اول در ماه‌های گذشته از مشترکان دائمی خود اضافه دریافت داشته و حالا مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری یک کد دستوری خاص از اپراتور خود بستانکار شوند و به نوعی این اضافه دریافت را جبران کنند. پس از انتشار این شایعه به طور وسیع در فضای مجازی به خصوص کانال‌های تلگرامی فیک، شرکت همراه اول اطلاعیه‌ای را صادر و اعلام کرد کد ستاره 10 ستاره 117 مربع فقط برای افزایش اعتبار میان دوره مشترکان سیم کارت دائمی همراه اول است و ارتباطی با بستانکار شدن و دریافت اضافه پرداختی گذشته ندارد.

حتما در جریان هستید که مشترکان سیم کارت‌های دائمی در هر ماه می‌توانند تا سقف مشخصی از سیم کارت خود استفاده کنند و پس از آن خط مشترک یک طرفه می‌شود. حالا کار کد مذکور این است که این سقف اعتبار میان دوره را افزایش می‌دهد و حداکثر استفاده‌ای که مشترک می‌تواند در یک دوره داشته باشد بیشتر می‌شود. شرکت همراه اول همچنین در آن زمان اعلام کرد حساب تمامی کاربران این اپراتور کاملا برخط است و اگر به هر دلیل، مشترک اضافه پرداخت داشته باشد، این مبلغ بلافاصله به حساب بستانکاری وی منظور می‌شود و نیازی به گرفتن کد خاصی در این خصوص نیست.

کد ستاره 10 ستاره 117 مربع

تکذیبیه مجدد همراه اول درباره کد ستاره 10 ستاره 117 مربع

حالا پس از گذشت دو ماه باز هم شاهد انتشار این شایعه در کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی هستیم و به نظر می‌رسد افراد مغرض با انتشار چنین مباحثی، اهداف خاصی را دنبال می‌کنند و عجیب‌تر این که باز هم کاربرانی هستند که این شایعه‌ها را باور می‌کنند. به همین دلیل روز گذشته، شرکت همراه اول مجددا اطلاعیه‌ای را در مورد سرویس و کد افزایش مبلغ قطع میان دوره یا همان کد ستاره 10 ستاره 117 مربع منتشر کرد که در ادامه متن آن را مشاهده می‌کنید:

پیرو انتشار مطالب نادرستی در شبکه های اجتماعی با موضوع بازپرداخت وجوه دریافتی از مشترکان خطوط دائمی همراه اول از طریق قبوض، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که کد ستاره 10 ستاره 117 مربع صرفا برای بالا بردن سقف قطع میان دوره مشترکان دائمی بوده و موجب بستانکاری مشترکان نمی‌شود. بدیهی است که این سرویس برای ایجاد تجربه بهتر برای مشترکان دائمی در میان دوره بوده و تسویه حساب قبوض با هر میزان مصرف در پایان دوره الزامی است. حساب کلیه کاربران همراه اول کاملا بر خط است و اگر مشترکی به هر دلیل اضافه پرداخت داشته باشد، این مبلغ بلافاصله به حساب بستانکاری وی منظور می‌شود و نیازی به گرفتن کد خاصی در این خصوص نیست. مشترکان برای کسب اطلاعات صحیح به درگاه‌های رسمی اپراتور مراجعه کنند.

بنابراین باز هم تاکید می‌کنیم که کد #117*10* فقط اعتبار میان دوره مشترکان دائمی را بالاتر می‌برد و سقف رقم مکالمه تا زمان یک طرفه شدن بیشتر می‌شود و قرار نیست با شماره‌گیری این کد، اپراتور به مشترک بدهکار شود.

کد ستاره 10 ستاره 117 مربع

اما موضوعی که در این میان مطرح می‌شود این است که چرا با وجود انتشار چند اطلاعیه از سوی همراه اول و تکذیب مکرر شایعه‌های منتشر شده، باز هم شاهد آن هستیم که افراد مغرض دست برنمی‌دارند و همچنان این شایعه در فضای مجازی به خصوص در کانال‌های فیک تلگرامی و برخی صفحه‌های اینستاگرامی دست به دست می‌شود. این افراد چه هدفی از این کار دارند و چه سودی از انتشار این شایعه‌ها کسب می‌کنند؟ و این که چرا هنوز هم بسیاری از افراد به تکذیبیه‌های همراه اول و سایت‌های معتبر توجهی ندارند و این شایعات را باور می‌کنند؟ نهادهای نظارتی در این بین چه نقشی دارند و چرا جلوی انتشار مباحث این چنینی را نمی‌گیرند؟

قطعا انتشار این شایعه‌ها هم مشترکان را دلسرد و حتی گاهی اوقات متضرر می‌کند و هم باعث به دردسر افتادن اپراتور ارائه‌دهنده خدمات می‌شود. در نهایت از مشترکان می‌خواهیم به جای توجه کردن به مسائلی که در کانال‌ها و پیج‌های نامعتبر مطرح می‌شود، به اطلاعیه‌های اپراتور توجه داشته باشند و اخبار مربوط به اپراتور را از طریق درگاه‌های رسمی پیگیری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوب ما دائمی نیستیم دیگه به ما چه