لپ تاپ آنر مجیک بوک

تصویری از لپ تاپ آنر مجیک بوک با حاشیه‌های بسیار باریک نمایشگر منتشر شد

مدیرعامل شرکت هواوی آنر٬ تصویری از لپ تاپ آنر مجیک بوک (Honor Magicbook) را در دفتر کار خود منتشر کرده است. این تصویر می‌تواند اطلاعات خوبی از لپ تاپ آنر را ارائه کند.

روز گذشته  ژائو مینگ٬ مدیرعامل کمپانی آنر یک عکس از دفتر کار خود را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده است. به نظر می‌رسد ما در این تصویر می‌توانیم لپ تاپ آنر مجیک بوک را برای نخستین بار مشاهده کنیم که حاشیه‌های بسیار باریکی را در اطراف نمایشگر خود دارد. همراه این٬ گوشی آنر 9 ایکس را روی میز می‌توان دید و احتمالا در پشت لپ تاپ نیز٬ تلویزیون آنر تی وی قرار دارد.

لپ تاپ آنر مجیک بوک

لپ تاپ آنر مجیک بوک

اولین نکته‌ای که در مورد لپ تاپ جدید آنر مجیک بوک دیده می‌شود٬ حاشیه‌های بسیار باریکی است که در اطراف نمایشگر این دیوایس قرار دارد. دوربینی در جلوی لپ تاپ دیده نمی‌شود که می‌تواند به معنای حضور یک دوربین سلفی پاپ آپ باشد. از نظر مشخصات فنی نیز ما می‌توانیم انتظار حضور یک پردازنده‌ی Core i5-8265U اینتل٬ کارت گرافیک NVIDIA MX250 با 8 گیگ رم و 512 گیگ حافظه‌ی SSD را داشته باشیم.

مورد بعدی٬ گوشی آنر 9 ایکس است که در کنار این لپ تاپ روی میز قرار دارد. ما پیشتر زیاد در مورد آنر 9 ایکس صحبت کرده‌ایم٬ پس تصویر آن بیش از آنکه بخواهد از رنگ گرگ و میشی آن پرده بردارد٬ اطلاعات دیگری را ارائه نمی‌کند. هواوی آنر گوشی جدید خود را 23 جولای (1 مرداد) معرفی خواهد کرد.

و در انتها ما در مورد تلویزیونی که در سمت چپ تصویر دیده می‌شود٬ صحبت خواهیم کرد. این مورد که یک استیکر جلوی تصویر تلویزیون قرار دارد٬ می‌تواند بدان معنا باشد که آنر قصد دارد جلوی افشای اطلاعاتی از آن را بگیرد٬ در حالی که ثابت کند مشعول توسعه‌ی آنر تی وی است. مشخص نیست آنر چه زمانی از این تلویزیون پرده برداری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. راحت یه تیکه شیشه س فقط