گوشی آنر

مشخصات آنر 9X و آنر ۹ ایکس پرو پیش از رونمایی لو رفت

برند زیرمجموعه هواوی، برگزاری مراسمی را در تاریخ اول مرداد زمان‌بندی کرده تا از گوشی های جدید خود رونمایی کند. حالا اما فهرست کاملی از مشخصات آنر 9X و آنر ۹ ایکس پرو (Honor 9X Pro) به بیرون درز کرده است تا کمتر چیزی از این دو محصول، ناشناخته باقی مانده باشد.

مورد مشترک در مشخصات آنر 9X و مدل پرو، صفحه نمایش 6.59 اینچی فول اچ دی پلاس (2340 در 1080 پیکسل) با نسبت تصویر 19.5 به 9 است. همچنین هر دو دستگاه از چیپست هشت هسته‌ای کایرین 810 هواوی قدرت می‌گیرند که ماه گذشته معرفی شد.

مشخصات آنر 9X

آنر 9 ایکس در پنل پشتی خود سه دوربین 24 مگاپیکسلی (اصلی)، 8 مگاپیکسلی (ثانویه) و 2 مگاپیکسلی (سنسور عمقی) خواهد داشت. برای ثبت تصاویر سلفی اما، کاربران می‌توانند روی یک دوربین پاپ آپ 20 مگاپیکسلی حساب کنند.

آنر 9 ایکس پرو هم با تجهیز به دوربین سه‌گانه عرضه خواهد شد؛ با این تفاوت که سنسور اصلی آن، 48 مگاپیکسلی خواهد بود. رزولوشن سایر دوربین‌های عقب و دوربین سلفی دستگاه، مشابه مدل استاندارد است.

مشخصات آنر 9 ایکس پرو

با وجود اینکه انرژی هر دو گوشی را یک باتری 4000 میلی‌‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد؛ آنر 9X از شارژ سریع 10 وات پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که آنر 9X پرو توانایی پشتیبانی از فست شارژ 22.5 وات را دارد.

انتظار می‌رود هر دو دستگاه اسکنر اثر انگشت، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی را هم داشته باشند. در مورد سیستم عامل خانواده آنر ۹ ایکس نیز، اندروید پای در پوسته‌ای از رابط کاربری EMUI 9.1 محتمل‌ترین حدس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باتری های بزرگی داره ولی فک مکنم داغ کنه