طراحی سونی اکسپریا 2

طراحی سونی اکسپریا 2 با انتشار تصاویری از قاب آن به نمایش در آمد

حدود دو ماه قبل، شاهد انتشار رندرهای سه‌بعدی سونی اکسپریا ۲ (Sony Xperia 2) بودیم و حالا، می‌توانیم تصاویری از قاب شفاف این گوشی را ببینیم. این عکس‌ها نشان می‌دهند طراحی سونی اکسپریا 2 ، همان‌ طوری است که در رندرهای پیشین دیده بودیم.

با نگاهی به تصاویر، می‌توان گفت که طراحی سونی اکسپریا 2 تا حد زیادی به سونی اکسپریا 1 نیز شباهت دارد؛ با این تفاوت که دوربین سه‌گانه، از مرکز به گوشه‌ی پنل عقب منتقل شده است. سایر موارد تغییری نکرده‌اند؛ از جمله کناره‌ی سمت راست گوشی که خیلی هم شلوغ به نظر می‌رسد. در این قسمت از بالا به پایین؛ کلیدهای کنترل صدا، حسگر اثر انگشت، دکمه پاور و دکمه دوربین تعبیه شده‌اند.

انتظار می‌رود سونی اکسپریا 2 سایز کوچک‌تر و صفحه نمایش 4K اولد 6.1 اینچی داشته باشد (در قیاس با سایز 6.5 اینچی اکسپریا وان)؛ اما نسبت تصویر آن بدون تغییر (21:9) باقی بماند. این باید همان گوشی هوشمندی باشد که شماره مدل و اسم رمز J8210 Horus را داراست و احتمال می‌رود همراه با مدل J8010 Sphinx در نمایشگاه IFA برلین معرفی شود.

کمپانی سونی، دو گوشی دیگر را نیز با اسامی اکسپریا 1s و اکسپریا 1v در راه دارد که البته در ساخت آن‌ها، ظاهرا از نمایشگر LCD استفاده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. روی رنگ هاش تمرکز کنه ضرر نمیکنه

  2. ایول به این میگن گوشی
    انشا…سونی امسال فروش خوبی داشته باشه

  3. خو چه فرقی کرده مثلا اینقدم خوشحالن

    • روزی جون چه فرقی کرده؟! گوشی های بنجل هواوی و شیائومی به نظرت چه فرقی کردن.اپل و سامسونگ چه فرقی کردن
      انتظار داری پرواز کنه .
      دوربین پشتی جایگاهش عوض شده که خوشکل تر شده سایز نمایشگر و نوع نمایشگر عوض شده و احتمالا کیفیت نمایشگر با LCDکه داره بهتر از اولد هست باتریش هم بهتر شده و و و

    • نسبت به قبل ک خیلی بهتر شده شما سنت قد نمیده