لاجیتک جی پرو ایکس

هدست گیمینگ لاجیتک جی پرو ایکس عرضه شد

لاجیتک جی پرو ایکس (Logitech G Pro X) هدست گیمینگ جدید این شرکت است. در ادامه بیشتر با قابلیت‌های این هدست مخصوص گیم لاجیتک آشنا خواهیم شد.

اگر خود را جزو گیمرهای حرفه‌ای می‌دانید، طبیعی است همواره در بازار، در جستجوی لوازم جانبی توسعه یافته مخصوص گیم باشید. در صورت نیاز به یک هدست گیمینگ، لاجیتک جی پرو ایکس می‌تواند گزینه مناسبی باشد. گفتنی است لاجیتک محصولات متعددی مخصوص گیمرها تحت سری G Pro عرضه می‌کند.

بررسی طراحی هدست گیمینگ لاجیتک جی پرو ایکس

خوشبختانه یا متاسفانه، لاجیتک جی پرو ایکس یک هدست سیمی است، به همین دلیل کاربران نیازمند یک هدست گیمینگ وایرلس باید در پی خرید محصول دیگری باشند. برای گیمرها، عدم وجود هر گونه تاخیر در رسیدن صدا به گوش و همچنین عدم وارد شدن نویز به جریان انتقال صوت، اهمیت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل بسیاری از آن‌ها، استفاده از هدست‌های دارای سیم را به محصولات بی‌سیم ترجیح می‌دهند.

لاجیتک جی پرو ایکس

بدنه لاجیتک جی پرو ایکس از ترکیب آلومینیوم و فولاد ساخته شده و میکروفون آن، در همکاری با شرکت Blue Microphones توسعه پیدا کرده است. گفتنی است Blue Microphones از سال 2018، زیر مجموعه لاجیتک محسوب می‌شود.

این همکاری به خلق ویژگی جدیدی به نام Blue Voice منجر شده است. به لطف آن، صدا در مقایسه با مدل‌های قبلی شفاف‌تر تولید خواهد شد. متاسفانه این هدفون گیمینگ با وجود استفاده از اتصال باسیم، ارزان نیست. برای خرید لاجیتک جی پرو ایکس باید 129 دلار پرداخت کنید. بد نیست بدانید هدست مخصوص گیم قبلی لاجیتک دارای قیمت 79 دلار بود.

به کاربران نیازمند صرفه‌جویی اقتصادی حق انتخاب داده شده است. در صورت عدم تمایل به بهره بردن از ویژگی Blue Voice، می‌توانید نسخه ارتقا یافته لاجیتک جی پرو را به قیمت 99 دلار خریداری کنید.