گوشی شیائومی Mi A3

گوشی شیائومی Mi A3 با قیمت خود کار را برای رقبا سخت می‌کند!

اطلاعاتی از گوشی شیائومی Mi A3 منتشر شده که می‌تواند برای مشتریان گوشی‌های ارزان قیمت جذاب باشد. ظاهرا برچسب قیمت گوشی شیائومی می ای 3 به قدری اقتصادی است که کار برای هر رقیبی را سخت می‌کند.

شیائومی کمپین تبلیغاتی گوشی شیائومی Mi A3 را راه انداخته و اطلاعات اندکی از قیمت آن را ارائه کرده است. این در پاسخ به توییتی است که سال گذشته با عنوان «می ای 2، یک معامله خوب دیوانه‌وار» منتشر شد و حالا نشان می‌دهد که مدل جدیدتر چقدر از آن هم بهتر خواهد بود. گوشی می ای 2 در هنگام عرضه 250 یورو (4 گیگ رم/32 گیگ حافظه) قیمت داشت، در حالی که نسخه‌ی لایت آن را می‌توانستید با 180 یورو خریداری کنید.

گوشی شیائومی Mi A3

بنابراین گوشی شیائومی Mi A3 یا ارائه کننده‌ی قیمت کمتری است، یا مشخصات فنی بالاتری را در همین محدوده قیمتی ارائه می‌کند. این گوشی از بر پایه‌ی گوشی‌های تازه معرفی شده‌ی شیائومی Mi CC9 طراحی شده است، پس کمی با جزئیات آن آشنا هستیم. دو مدل می سی سی 9 و می سی سی 9 ای به ترتیب با قیمت 230 و 170 یورو به فروش می‌رسند.

سایت PowerPlanetOnline فهرستی از مشخصات فنی گوشی شیائومی Mi A3 را منتشر کرده که به شباهت زیاد آن با گوشی Mi CC9e اشاره دارد. شماره مدل این دو گوشی نیز ظاهرا با یکدیگر در ارتباط هستند. اما می‌توانیم انتظار عرضه‌ی یک نسخه‌ی دیگر از این گوشی همانند نسخه‌ی اصلی می سی سی 9 را داشته باشیم که قدرتمندتر از ای 3 است. این گوشی اندروید وان می‌تواند Mi A3 Pro نام داشته باشد. البته هنوز تایید نشده که تراشه‌ی قدرتبخش این گوشی اسنپدراگون 730 یا 675 است.

گوشی شیائومی Mi A3

هرچند این فهرست کامل نیست، اما خبر خوبیست که خود شیائومی در مورد محصولات آینده‌ی خود حرف می‌زند و کمپین‌های تبلیغاتی برای آن‌ها راه می‌اندازد.

دوربین سه گانه در شیائومی Mi A3

در انتها لازم به ذکر است، می ای 2 به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه‌ی بی‌استفاده مجهز بود. در زمینه‌ی دوربین گوشی شیائومی می ای 3 می‌تواند تغییرات زیادی داشته باشد. گوشی‌های خانواده می سی سی 9 نیز به دوربین سه گانه 48 + 8 + 2 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. قیمتش چنده چرا ننوشتین؟

  2. امان از این بنجل ساز چینی. مشتری هاش هم مثل خود شرکتش بنجل و اشغال هستن

  3. سیاست و استراتژی این شرکت بزرگ این هست که با کیفیت نوآوری و قدرت فنی بالا گوشی ها در کنار قیمت پایین تر و پشتبانی نرم افزاری بسیار بالا ( تقریبا در حد گوشی های گوگل ) و تبلیغات بازار رو در دست بگیره
    و با این روش موفق هم بوده
    دوستانی که بدوگویی میکنند یا دچار خطای تعصب هستند یا عدم آگاهی .

  4. چینی ها همیشه این سایستشون ه همون کالا رو با قیمت کمتر بیرون میده که مشتری جلب کنه

  5. الان یورو چقدره

  6. بعله کپی دقیق p30pro