نسخه اصلاح شده گلکسی فولد

نسخه اصلاح شده گلکسی فولد سامسونگ در دست یک شخص دیده شد + عکس

عکسی از نسخه اصلاح شده گلکسی فولد سامسونگ (Samsung Galaxy Fold) در دستان شخصی در هند رویت شد. گفته می‌شود سامسونگ 2 هزار نسخه از این گوشی منعطف را به آزمایش کنندگانی از سراسر جهان داده است.

گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ با محافظت شدیدی در حال آزمایش از سوی شرکت تحقیقاتی سامسونگ در کره جنوبی است. تا پیش از عرضه‌ی رسمی، آزمایش عمومی صورت نمی‌گیرد و در نتیجه رسانه‌ها باید همه جا به دنبال درز اطلاعاتی از این گوشی به بیرون باشند. مشکل نسخه‌های اولیه‌ی این گوشی باعث شد تا سامسونگ آن‌ها را جمع آوری کند و علاوه بر به تعویق انداختن عرضه، مجددا در مورد طراحی آن تجدید نظر کند.

در حالی که سامسونگ سخت مشغول بهبود گوشی منعطف خودش است تا بتواند هرچه سریع‌تر آن را روانه‌ی بازار کند، حدودا 2 هزار دستگاه نسخه اصلاح شده گلکسی فولد در اختیار آزمایش کنندگان در سراسر جهان قرار گرفته است تا پس از آزمایش، نقدهای خود را از این دیوایس در اختیار سازنده قرار دهند.

حالا یکی از این نسخه‌های اصلاح شده در دست یک کاربر واقعی دیده شده است. تصویری که مشاهده می‌کنید، مربوط به شخصیست که در مترو دهلی نو کشور هند نشسته و نسخه اصلاح شده گلکسی فولد را در دست دارد.

نسخه اصلاح شده گلکسی فولد

ظاهر نسخه اصلاح شده گلکسی فولد بدون تغییر مانده است

این نسخه از نظر ظاهری کاملا شبیه به آنچیزیست که ما چند ماه پیش در رویداد سامسونگ دیده‌ایم، گرچه سامسونگ تغییرات مثبتی را در زیر قاب آن به وجود آورده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد سامسونگ اطراف لولای این دیوایس را نیز اصلاح کرده است. کاربران به خاطر ورود گرد و غبار از پشت دیوایس و کثیف شدن پوشش پلاستیکی نمایشگر از زیر، گله داشتند.

از آنجایی که سامسونگ همچنان مشغول اصلاح گوشی منعطف خود است، احتمال کمی وجود دارد که این دیوایس برای فصل تعطیلات آماده‌ی ورود به بازار شود. ضمنا، با توجه به این که نسخه اصلاح شده گلکسی فولد در هند دیده شده، این احتمال وجود دارد که سامسونگ قصد عرضه‌ی گوشی انعطاف پذیر خود در بازارهای مختلف جهانی را خواهد داشت.