فریلند

گجت نیوز حامی رسانه‌ای دومین همایش «فریلند» با رویکرد آموزش اصول فریلنسینگ

دومین همایش فریلند با رویکرد آموزش اصول فریلنسینگ، ۲۸ و ۲۹ شهریور در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود. در این همایش افراد علاقه‌مند یاد می‌گیرند چطور کار کردن به شیوه فریلنسینگ به عنوان یک کار تمام وقت و حرفه‌ای را شروع کنند، مشتریان خود را بیابند، خودشان را معرفی کنند و بدون استخدام شدن در جایی، به کسب درآمد بپردازند.

محدودیت‌های کارمندی و سخت‌تر شدن شرایط بازار کار از یک طرف، و مزایای فریلنسینگ از طرف دیگر باعث شده تا مردم هر روز بیشتر به این شیوه کار کردن رو بیاورند. در فریلنسینگ یا آزادکاری، هر کسی با هر تخصصی می‌تواند به صورت مستقل با دریافت پروژه، به کسب درآمد بپردازد. فریلنسینگ از مزایایی مثل آزاد بودن ساعت کار، تنوع در کار و کاهش هزینه‌های رفت و آمد برخوردار است. اما این شیوه کار کردن هم نیازمند دانش و مهارت‌هایی است که هر فریلنسری برای موفق شدن باید از آن‌ها آگاهی داشته باشد.

فریلند

این همایش میزبان سخنران و مربیان باتجربه‌ای خواهد بود که به انتقال تجربیات یا آموزش مهارت در قالب ۱۰ سخنرانی و ۶ کارگاه می‌پردازند. در سخنرانی‌ها، درباره چگونگی استفاده حداکثری از فرصت‌ها برای کسب درآمد مثل تکنیک‌های مذاکره و فروش و کسب درآمد ارزی بحث خواهد شد. در کارگاه‌های امسال نگاه ویژه‌ای به موضوعات تولید محتوا، برنامه‌نویسی و برندینگ شخصی شده است. همچنین در نمایشگاه فریلند، بیش از ۵۰ استارتاپ خدمات خود را به فریلنسرها معرفی خواهند کرد.

فریلند فریلند

همایش فریلند به شش جنبه توانمندسازی، آموزش اصلول اولیه، گسترش فرهنگ خود اشتغالی، توانمندسازی معلولان، توانمندسازی خانم‌های خانه‌دار و گسترش محدوده جغرافیایی فریلنسینگ می‌پردازد. برای تحقق این اهداف، فریلند امسال در دو روز و در فضایی بزرگتر از دوره قبل برگزار خواهد شد.

اولین دوره فریلند، ۲۲ شهریور ۹۷ در منطقه آزاد انزلی برگزار شد که میزبان ۸ سخنرانی، ۵ کارگاه و نمایشگاه استارتاپ‌ها بود و با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد. نیما نورمحمدی، موسس سایت پونیشا و بنیانگذار همایش فریلند باور دارد که برای کارآفرین بودن، حتما نباید استارتاپ ایجاد کرد و این کار از طریق فریلنسینگ با هزینه خیلی کمتر هم شدنی است.

فریلند

فریلند ترکیبی از دو کلمه freelancer و land به معنی سرزمین آزادکارها است. دومین همایش فریلند ۲۸ و ۲۹ شهریور برگزار می‌شود و میزبان بیش از ۱۰۰۰ نفر از افراد با تجربه و علاقه‌مندان به فریلنسینگ خواهد بود. برای تهیه بلیت شرکت در رویداد، می‌توانید به سایت فریلند مراجعه کنید.

گجت نیوز حامی رسانه‌ای دومین همایش فریلند است و پوشش رسانه ای این رویداد را انجام خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. گجت سالاری واسه خودش

  2. دمتون گرم ادامه بدیدی