مشاهده موجودات فضایی

460 هزار نفر برای مشاهده موجودات فضایی در منطقه 51 اعلام آمادگی کردند!

اخیرا یک کمپین با هدف حمله به ناحیه 51 و مشاهده موجودات فضایی در شبکه اجتماعی فیسبوک ایجاد شده است که تاکنون حدود 460 هزار نفر برای دیدن آدم فضایی‌ها در این کمپین اعلام آمادگی کردند.

منطقه 51 به عنوان یک منطقه نظامی فوق محرمانه محسوب می‌شود که در آن فرودگاه نیروی هوایی ادوارز قرار دارد. این منطقه در 150 کیلومتری شهر لاس‌وگاس در ایالات نوادای آمریکا واقع شده است. به طور کلی کسی نمی‌داند در این منطقه چه فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد و طی دهه‌های گذشته در خصوص آن حواشی متعددی ایجاد شده است. یکی از معروف‌ترین شایعه‌های پیرامون منطقه 51 وجود موجودات فضایی یا همان یوفوها در این مکان است. برخی بر این باورند که دولت آمریکا در این منطقه اسناد و مدارک محرمانه‌ای در خصوص موجودات فضایی نگهداری می‌کند.

کمپین مشاهده موجودات فضایی در منطقه 51

اخیرا یک کمپین فیسبوکی با هدف پی بردن به راز منطقه 51 با نام «حمله به منطقه 51؛ نمی‌توانند تمامی ما را متوقف کنند» شکل گرفته است. در واقع کسانی که این کمپین را ایجاد کرده‌اند از علاقه‌مندان به مشاهده موجودات فضایی خواسته‌اند تا در روز 20 سپتامبر در یک عملیات جمعی شرکت کرده و با بیگانگان ملاقات کنند. تا تهیه این مطلب در فراخوان صفحه فیسبوک این کمپین حدود 460 هزار نفر اعلام آمادگی کردند. با توجه به اینکه نمی‌توان این کمپین را یک شوخی اینترنتی دانست، اما سایر کاربران که به این موضوع علاقه‌مند نیستند در شبکه‌های اجتماعی آن را به سخره گرفته‌اند. گفتنی است ناحیه 51 در سال 2013 به صورت رسمی به یک منطقه نظامی تبدیل شده است، اما همواره در خصوص فعالیت آن شایعه‌های زیادی وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. میگن هرکی مخاطب داشته باشهخ قدرت داره

  2. ولی من میگم چیزی دستگیرشون نمیشه

  3. مردم احمق حداقل برن ببین چی هست بازم خوبه