جزئیات تازه‌ای از بازی بولی 2 (Bully 2) شرکت راک استار منتشر شد

13 سال از عرضه بازی بولی گذشته است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر معرفی بازی بولی 2 (Bully 2) هستند. در حالی که تصور می‌شد در نمایشگاه E3 2019 چنین اتفاقی رخ دهد اما حالا به نظر می‌رسد این بازی از طور کلی در چرخه تولید کنار رفته است. 

در چند مدت اخیر، شایعات فراوانی پیرامون بازی بولی 2 منشر شده بود اما به نظر می‌رسد که این بازی دیگر در دست ساخت قرار ندارد و شرکت سازنده تمرکزش را بر روی عناوین دیگر قرار داده است.

ساخت بازی Bully 2 هرگز به صورت رسمی تایید نشد اما طرفداران عقیده داشتند که راک استار به صورت مخفیانه در حال توسعه بازی است. طبق این شایعه جدید، شرکت سازنده برای مدتی روی بازی کار کرده اما در نهایت تصمیم به لغو آن گرفته است.

این اطلاعات را یکی از کاربران سایت ردیت در گفتگو با یکی از کارکنان سابق راک استار بدست آورده است. این کارمند که از سال 2008 تا 2009 برای شرکت مذکور کار کرده است، در حال طراحی یک بازی معرفی نشده بوده است که قرار بود برای کنسول‌های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شود. به گفته او این بازی در نهایت کنسل شد. او همچنین جزئیاتی از بازی نیز ارائه داد. برای مثال شما می‌توانستید از سطوح مختلف بالا بروید و همچین شوخی‌های تازه‌ای به بازی اضافه شده بود. بازیکنان همچنین می‌توانستند درون چیزهای مختلف همچون سطح آشغال شیرجه بزنند و پنهان شوند.

بازی بولی 2

داستان بازی بولی 2 یک بار دیگر در مورد جیمی هاپکینز بود که در حال گذراندن تعطیلات تابستانی در خانه ناپدری‌اش است. بازیکنان می‌توانستند در شهر کوچک بازی و یک کمپ تابستانی به گشت و گذار بپردازند و شخصیت‌ منفی‌های بازی، برادران و خواهران ناتنی جیمی بودند.

اما متاسفانه راک استار در نهایت بازی را کنار گذاشت. این احتمال وجود دارد که منتشر کننده این اطلاعات، دروغ گفته باشد اما مدارکی که ارائه داده، تایید می‌کند که او واقعا در آن دوره زمانی برای راک استار کار کرده است و حداقل از این نظر، این شایعه از شایعات مشابه، پایه و اساس بهتری دارد.

اینکه نسخه مورد اشاره از بازی نزدیک به یک دهه قبل لغو شده است، بدین معنا نیست که این شرکت در حال کار بر روی یک نسخه جدید نباشد. ما در طول سال‌های اخیر، اخبار زیادی از بازی شنیده‌ایم و طبق آخرین شایعات، بازی Bully 2، داستان زندگی جیمی در دوران دانشگاه را روایت می‌کند.

تا اینجا، تمامی شایعاتی که از بازی شنیده‌ایم، اشتباه از آب درآمده‌اند (برای مثال گفته می‌شد که بازی در نمایشگاه E3 2019 معرفی می‌شود) اما همه می‌دانند که راک استار در حال کار بر روی یک یا دو پروژه معرفی نشده‌ است و در حال حاضر، بهترین کار این است که منتظر بمانیم.