هاب یو اس بی سونی

سونی سریع‌ترین هاب یو اس بی دنیا را معرفی کرد

به تازگی سونی محصولی را معرفی کرده که آن را سریع‌ترین هاب یو اس بی (USB Hub) در دنیا می‌خواند. کاربران حرفه‌ای به کمک این گجت، می‌توانند فایل‌های حجیم خود را با سرعتی بالا انتقال دهند.

این روزها تولیدکنندگان لپ تاپ، در حال حذف اکثر پورت‌ها از محصولات‌شان هستند؛ اما همزمان در بازار لوازم جانبی، شمار و تنوع دستگاه‌های سازگار با USB-C چندان زیاد نیست. نتیجه اینکه کاربران برای حفظ کارایی لپتاپ های خود، باید به هاب یو اس بی متوسل شوند تا بتوانند همچنان از درگاه‌هایی مانند USB-A، کارت‌خوان SD، جک هدفون، HDMI و دیسپلی پورت استفاده کنند.

برای انتخاب یک USB Hub در بازار، گزینه‌های بسیاری را می‌توان یافت؛ ولی آن‌طور که سونی محصول جدیدش را توصیف می‌کند، این هاب مجهز به کارت‌خوان UHS-II SD و microSD است و امکاناتی مانند USB 3.1 نسل دوم و یو اس بی پاور دلیوری (USB-PD) با توان حداکثری 100 وات دارد.

به نظر نمی‌رسد سونی این سریع‌ترین هاب یو اس بی را با هدف ارائه به کاربران معمولی تولید کرده باشد؛ بلکه ظاهرا روی کاربران حرفه‌ای متمرکز شده است که برای انتقال داده‌های خود، نیاز به نیروی اضافه و سرعت بالاتری دارند. به ویژه کاربرانی که با تصاویر سایز بزرگ و فایل‌های ویدیویی کار می‌کنند. به عنوان مثال کارت‌خوان هاب USB سونی می‌تواند با سرعت 300 مگابایت در ثانیه، تصاویر RAW و ویدیوهای 4K را انتقال دهد.

کمپانی ژاپنی روی طراحی محصول جدیدش هم مانور زیادی داده و از استاندارد IP68 آن سخن گفته که به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. همچنین به ادعای سونی، بدنه آلومینیمی و موج‌دار محصول باعث راحت‌تر به دست گرفتن و کاهش خش افتادن آن می‌شود. هنوز قیمتی برای این USB هاب اعلام نشده؛ اما قرار بر عرضه‌ی آن در فصل پاییز است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام به همه دوستان و مسولین عزیز گجت نیوز، تجربه شخصی من از گوشی های موبایل با توجه به اینکه خیلی زیاد گوشی عوض میکنم اینه که واقعاً تابحال هیچ موبایلی به پای موبایل های سونی و اپل نمیرسه، البته تجربه شخصی خودم رو بدون تعصب گفتم ، با سپاس از همه دوستان

  2. اگه راس میگه توی زمینه گوشی یه خودی نشون بده

  3. باز خوبه با این چیزا خودشو نگه داشته

  4. اسم سونی رو هر محصولی نشان از کیفیت و اعتبار اون داره، خیلی تخصص و ریزه کاری میخواد تا یه شاهکار مثل A1E با اون طراحی منحصر به فرد تولید بکنی.