گوشی اقتصادی ریلمی 3 آی

گوشی اقتصادی ریلمی 3 آی با یک باتری غول پیکر معرفی شد

گوشی موبایل اقتصادی ریلمی 3 آی (Realme 3i) با یک باتری غول پیکر معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت گوشی جدید ریلمی بیشتر آشنا شوید.

ریلمی رسما از جدیدترین گوشی اقتصادی خودش پرده برداشت. این گوشی تا حدودی شبیه ریلمی 3 است (هرچند به جای هلیو پی 70 از تراشه هلیو پی 60 قدرت می‌گیرد)، اما قاب پشتی آن مشابه ریلیمی سی 2 با الماس برش خورده است.

مشخصات فنی ریلمی 3 آی

گوشی اقتصادی ریلمی 3 آی

در جلو، یک نمایشگر 6.2 اینچی اچ دی پلاس قرار دارد که توسط گوریلا گلس 3 از آن محافظت می‌شود. یک بریدگی قطره‌ای نیز در بالای نمایشگر دیده می‌شود که از یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پشت گوشی نیز دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی f/1.8 قرار دارد که یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی f/2.4 آن را همراهی می‌کند. در ماژول دوربین دوگانه این گوشی یک فلاش LED نیز به چشم می‌خورد. قاب پشتی برش خورده با الماس گوشی ریلمی 3 آی می‌تواند نور را در زاویه‌های مختلف منعکس کند که همین امر از این گوشی، محصولی جذاب برای قشر جوان ساخته است.

گوشی اقتصادی ریلمی 3 آی

ریلمی 3 آی از تراشه‌ی هلیو پی 60 کمپانی مدیاتک قدرت می‌گیرد که با 3 یا 4 گیگ رم و 32 یا 64 گیگ حافظه‌ی داخلی همراه خواهد بود. البته شما با یک کارت حافظه میکرو اس دی می‌توانید این فضا را نیز ارتقاء دهید.

ظرفیت باتری گوشی اقتصادی ریلمی 4.230 میلی‌آمپر ساعت است، اما شما با استفاده از یک درگاه قدیمی میکرو اس دی، می‌توانید با سرعت محدود 10 وات آن را شارژ کنید که به طبع مدت زمان زیادی را نیز می‌طلبد. در راس بخش نرم افزاری این دیوایس نیز رابط کاربری ColorOS 6 بر پایه‌ی اندروید 9 قرار دارد.

قیمت ریلمی 3 آی

گوشی اقتصادی ریلمی 3 آی

گوشی ریلمی 3i قرار است در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی و از آخر تیر ماه روانه‌ی بازار هند شود. نسخه‌ی مجهز به رم 3 + حافظه 32 گیگابایتی این گوشی 116 دلار قیمت دارد، در حالی که برای خرید نسخه‌ی قدرتمندتر مجهز به رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی این گوشی باید 145 دلار پرداخت کنید.