الکامپ 98

همراه اول با شعار تحقق رویای دیجیتال در الکامپ 98 حضور پیدا خواهد کرد

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک یا الکامپ 98 از 27 تا 30 تیرماه برگزار می‌شود که همراه اول با شعار تحقق رویای دیجیتال در آن حضور پیدا خواهد کرد.

اپراتور همراه اول با هدف معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس‌های مبتنی بر اینترنت پرسرعت در الکامپ 98 که 27 تا 30 تیرماه برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. همراه اول قصد دارد در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه‌های ارزش افزوده، نوآوری و خدمات مشتریان را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دهد. از دیگر برنامه‌های این اپراتور در الکامپ 98 می‌توان به معرفی ویژگی‌های اپلیکیشن‌های همراه من، همراه یار، باشگاه فیروزه‌ای و درگاه‌های رسمی خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی این شرکت، ثبت نام آنلاین انواع سیم کارت‌های همراه اول در سامانه‌های گلچین و شاپ، شارژ و بسته های اینترنتی در فروشگاه آنلاین همراه اول اشاره کرد.

سایر برنامه‌های همراه اول در الکامپ 98

همراه اول علاوه بر برنامه‌های فوق در این نمایشگاه خدمات دیگری چون تعویض سیم کارت قدیم به نسل جدید، فروش و فعال‌سازی سیم کارت های دانشجویی، دانش آموزی و کودک و فعال‌سازی خدمات غیر حضوری به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. همچنین بخش‌های خدمات مشتریان، محصولات و خدمات، فروش و جذب و استخدام همراه اول، شرکت‌های ستاره اول، مبین نت، انارستان و هاب‌های بهشتی و اصفهان نیز به عنوان شرکت‌های همکار اپراتور همراه اول در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان خدماتی را ارائه خواهند کرد. طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده پنل‌ها و کارگاه‌های در ارتباط با حوزه‌های فنی در سالن‌های مختلف برگزار خواهند شد. علاقه‌مندان می‌توانند از 27 تا 30 تیرماه 98 با مراجعه به سالن‌های خلیج فارس، الکامپ جابز و فضای باز جلوی سالن خلیج فارس از غرفه‌های همراه اول بازدید کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حالا این شعار یعنی چی؟؟