اسکوتر کودکانه شیائومی با قیمت مقرون به صرفه معرفی شد

بر اساس اطلاعات موجود، شیائومی از اسکوتر جدید کودکانه خود رونمایی کرد. اینطور که پیداست، اسکوتر کودکانه شیائومی با قیمت مقرون به صرفه در دسترس قرار خواهد گرفت.

شیائومی در تعطیلات آخر هفته اقدام به معرفی یک اسکوتر جدید برای کودکان کرد که با قیمت مقرون به صرفه 249 یوان (در حدود 36 دلار) در دسترس قرار خواهد گرفت. اسکوتر کودکانه شیائومی دارای طراحی ایمنی پنج‌گانه و تنظیم سرعت سه‌گانه است، همچنین دارای یک بخش فرمان در مرکز است. اینطور که پیداست، این اسکوتر جدید و مخصوص کودکان شیائومی دارای طراحی خاصی بوده که در آن، دو چرخ در جلو وجود دارد و فاصله میان آن‌ها 24 سانتی‌متر است؛ این ویژگی باعث خواهد شد زمان حرکت، پایداری بیشتری داشته باشد و احتمال افتادن کودکان را به حداقل برساند. بد نیست بدانید چرخ‌ها دارای عرض 5 سانتی‌متری هستند و همین ویژگی هم می‌تواند ثبات بیشتری را تضمین کند.

اسکوتر کودکانه شیائومی

چرخ‌های اسکوتر از مواد پلی‌اورتان ساخته شده و دارای قطر بزرگی هستند که باعث راحت‌تر شدن کنترل اسکوتر می‌شود، همچنین این ماده می‌تواند باعث افزایش مقاومت چرخ‌ها در برابر سایش جاده‌ها شود و برای کلیه‌ها جاده‌ها هم مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است که ماده پلی‌اورتان می‌تواند تضمین کند که در صورت استفاده کودکان از اسکوتر در محیط خانه، هیچ ناراحتی برای همسایگان به وجود نخواهد آورد.

اسکوتر کودکانه شیائومی

قالب اسکوتر از جنس آلومینیوم ضخیم بوده و می‌تواند تا ون 50 کیلوگرم وزن را تحمل کند؛ این ویژگی نشان می‌دهد که اسکوتر در برابر تغییر شکل، مقاوم است. قسمتی که برای قرار دادن پا در نظر گرفته شده است، 14 سانتی‌متر عرض دارد و کودکان به راحتی می‌توانند پای خود را در قسمت مربوطه قرار دهند، همچنین دارای یک ترمز عقب بوده که عملکرد موثری دارد. اسکوتر شیائومی مجهز به چرخ مغناطیسی پنوماتیک بوده و نیازی به باتری ندارد؛ این قابلیت باعث خواهد شد تا اسکوتر در تاریکی شب هم دیده شود. توجه داشته باشید که ارتفاع اسکوتر هم میان 82 و 75 و 89 سانتی‌متر قابل تنظیم است، همچنین این اسکوتر تاشو بوده و به راحتی قابل حمل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ما هم سن اینا بودیم تو کوچه فوتبال میزدیم یه دوچرخه داشتیم از این قدیمیا همه باهاش میرفتیم