آنر مجیک بوک پرو

لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو به طراحی تمام صفحه مجهز است + عکس

تصویری از لپ تاپ آنر مجیک بوک پرو (Honor MagicBook Pro) رسما توسط شرکت آنر منتشر شد. با توجه به آنچه در تصویر می‌بینیم٬ این لپ تاپ از طراحی تمام صفحه بهره‌مند خواهد بود.

آنر٬ برند زیر مجموعه‌ی هواوی قصد دارد به زودی لپ تاپ جدید خود به نام آنر مجیک بوک پرو را در کشور چین عرضه کند. این شرکت در یک رویداد٬ ویدیویی را به نمایش گذاشت که به برخی از قابلیت‌های لپ تاپ جدیدش اشاره می‌کرد.

آنر مجیک بوک پرو

در ویدیویی که توسط آنر به نمایش درآمد٬ لپ تاپی با طراحی تمام صفحه٬ سخت افزار بالارده و از نظر وزنی سبک دیده می‌شد. با این حال هیچ یک از جزئیات آنر مجیک بوک پرو توسط سازنده اعلام نشده است. ماه گذشته گزارشی منتشر شد که ادعا می‌کرد این لپ تاپ به یک نمایشگر 16.1 اینچی مجهز خواهد بود و در پیکربندی‌هایی متفاوت عرضه می‌شود. بر اساس این گزارش٬ مجیک بوک پرو از پردازنده پایه Core i5-8265U اینتل و کارت گرافیک MX250 انویدیا برخوردار خواهد بود.

آنر مجیک بوک پرو

ما انتظار داریم این دیوایس از یک رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 512 گیگابایتی بهره‌مند باشد. همچنین دو اسپیکر نیز در اطراف صفحه کلید قرار خواهد داشت. از آنجایی که حاشیه‌های بالای لپ تاپ حذف شده٬ آنر وب‌کم را در وسط کلیدهای سری Function قرار داده است. برای امنیت بیشتر نیز کلید پاور از یک اسکنر اثر انگشت میزبانی می‌کند.

متاسفانه آنر هنوز زمان عرضه٬ قیمت و جزئیات سخت افزاری لپ تاپ جدید خودش را ارائه نکرده است.