ورود به منطقه 51

ورود به منطقه 51 ایده‌ای مرگبار است!

ایده ورود به منطقه 51 چشم و گوش میلیون‌ها کاربر را بسته است! این افراد با هدف تماشای موجودات فضایی و تکنولوژی‌های آن‌ها برای ورود به منطقه 51 تلاش می‌کنند، در حالی که خطر مرگ در کمینشان است!

طی دو هفته اخیر، شبکه‌های اجتماعی مملو از دو سری تصویر و ویدیو بوده است. عده‌ای با استفاده از نرم افزار FaceApp به تخمین چهره خود در زمان کهولت سن پردا‌خته‌اند! عده‌ای دیگر نیز فید خود را با پست‌های مربوط به منطقه 51 پر کرده‌اند!

برنامه‌ریزی برای ورود به منطقه 51

گروه فیس بوکی “Storm Area 51, They Can’t Stop All of Us” طی چند روز اخیر شدیدا به محبوبیت دست پیدا کرده و نزدیک به 1.3 میلیون عضو کسب کرده است. تمام این اعضا تصمیم دارند در رویداد روز بیستم سپتامبر (29 شهریور) سال جاری حضور پیدا کنند. علاوه بر اعضای گروه نام برده، 1 میلیون نفر دیگر نیز از علاقه خود برای حضور در منطقه 51 صحبت کرده‌اند. به نظر می‌رسد تصمیم حدود 2.3 میلیون نفر برای حضور در یک پایگاه نظامی اسرارآمیز، کاملا جدی است!

بر اساس نوشته‌های ارائه شده در بخش توضیحات گروه “Storm Area 51, They Can’t Stop All of Us”، تمامی آن‌ها قرار است در منطقه توریستی Alien Center (مرکز بیگانگان) حضور پیدا کرده و با یکدیگر ملاقات کنند. آن‌ها واقعا در ذهن خود، خیال دیدن موجودات فضایی را می‌پرورانند!

ورود به منطقه 51

اگرچه ممکن است کاربران عادی، پست‌های اینستاگرامی و فیس بوکی را شوخی انگاشته و حضور موجودات فضایی در منطقه 51 را یک توهم تصور کنند، اما ارتش آمریکا به شدت درباره تحرکات افراد در شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی آن‌ها برای رفتن به این منطقه موضع گرفته است. ارتش آمریکا اعلام کرده منطقه 51 بخشی از مقر نیروی هوایی ادواردز بوده و ورود به آن ممنوع است. یک سخنگوی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در گفتگو با واشنگتن پست اعلام کرد آن‌ها برای محافظت از آمریکا و اموال متعلق به ارتش آماده هستند. به گفته این سخنگو، منطقه 51 یک ناحیه آموزشی وسیع و باز برای تمرین نیروی هوایی ارتش است، به همین دلیل آن‌ها از مردم می‌خواهند از ورود به منطقه در زمان اجرای تمرینات ارتش خودداری کنند.

جوشش ایده ورود به منطقه 51

علاقه به بازدید عمومی از منطقه 51 بعد از نمایش یک مستند در نتفلیکس آغاز شد. در این برنامه فردی با نام باب لازار (Bob Lazar) مدعی شد در منطقه نام برده، روی یک سفینه فضایی، مشغول به کار بوده است. البته در این مستند، باب لازار هیچ ادعایی درباره مشاهده موجودات فرازمینی مطرح نکرد. با این حال، به عقیده وی، دولت ایالات متحده آمریکا دانسته‌های خود درباره موجودات فضایی (که با انسان‌ها در ارتباط هستند) را به صورت عمومی منتشر نمی‌کند. باب لازار همچنین مدعی شد پلیس اف بی آی، چندین مرتبه به منظور یافتن نشانه‌هایی از تکنولوژی‌های متعلق به موجودات فضایی به محل کار وی یورش برده است.

اگرچه عطش برای ورود به منطقه 51 بعد از صحبت‌های باب لازار به جان همه افتاد، اما این فرد، مخالف ایده کاربران اینستاگرام و فیس بوک برای ورود به این منطقه است. به عقیده وی، در حال حاضر هیچ چیز جالبی در اینجا یافت نخواهد شد. او نظر خود را چندین مرتبه در گروه فیس بوکی “Storm Area 51, They Can’t Stop All of Us” اعلام کرده است.

ورود به منطقه 51

باب لازار معتقد است ایده ورود به منطقه 51 در ابتدا توسط فردی به عنوان یک شوخی ساده مطرح شده است، اما در حال حاضر، میلیون‌ها فرد واقعا برای رفتن به آن در حال برنامه‌ریزی هستند. به گفته باب، این کار تماما اشتباه است! منطقه 51 یک پایگاه تحقیقاتی طبقه‌بندی شده محسوب می‌شود و در آن، خبری از موجودات فضایی یا ابزارآلات و تکنولوژی‌های مربوط به آن‌ها نیست.

به گفته باب لازار، تنها جایی که روزگاری یک سری تکنولوژی مربوط به موجودات فضایی در آن رویت شده است، سایت اس 4 (Site S4) محسوب می‌شود. این ناحیه در جنوب منطقه 51 قرار دارد. رخداد نام برده، به 30 سال قبل مربوط می‌شود، به همین دلیل اشیای مرموز یافته شده در این ناحیه اکنون به احتمال زیاد به دیگر نقاط جابه‌جا شده یا ارتش، تحقیق روی آن‌ها را متوقف کرده است.

باب لازار نه تنها ایده ورود به منطقه 51 را دوست ندارد، بلکه آن را بی‌عقلی تمام می‌داند، چرا که آخرین فرد تلاش‌کننده برای ورود به آن، هدف گلوله قرار گرفت!

باب لیزر

منطقه اطراف پایگاه نظامی یاد شده، در 130 کیلومتری لاس وگاس واقع شده و با توجه به تحرکات شدید کاربران فیس بوکی و اینستاگرامی، احتمالا در روز بیستم سپتامبر پذیرای میلیون‌ها نفر توریست خواهد بود! البته امیدواریم این اتفاق رخ ندهد، چرا که ممکن است از ارتش آمریکا، به منظور حفظ منطقه‌ای طبقه‌بندی شده، هر حرکتی سر بزند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. وقتی همه با هم برن هیچ کاری نمیتونن کنن

  2. حالا کاری به یوفو این چیزا نداره ولی به هر حال اونا کلی تسلیحات نظامی اونجا دارن کلی تحقیقات دارن معلومه اجازه ورود نمیدن ولی اگر یوفویی هم وجود داره خوبیش اینکه حداقل کاری بهمون نداره و عین مردم زمین دنبال دعوا و درگیری نیستن

  3. هیچ چیزی آنجا وجود ندارد . جالب هست هرچیز عجیبی هست از غرب استکبار رسوخ می کند . تاسف برای غرب زده ها که این قصه های آن ها را باور می کنند . منطقه ۵۱ یک منطقه خیالی ساخت افکار غرب استکبار هست دوستان باور نکنید .

  4. پس صد در صد یه چیزی پشتش هست

  5. جان خودم میلیون ها نفر به درک واصل مى شوند!!
    😀
    خخخخ (عمودى) مى روند (افقى) بر مى گردند!!
    😀
    😛