عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد

برای عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد چند ماه دیگر منتظر بمانید!

انتظار داشتیم عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد به خاطر اتمام تست‌ نسخه بازطراحی شده آن به زودی رخ بدهد. متاسفانه این تصوری واهی بوده و باید چندین ماه دیگر منتظر بمانیم!

حدود یک ماه پیش، طبق اعلام سازنده، سرانجام گوشی منعطف گلکسی فولد سامسونگ آماده ورود به بازار شد. بعد از گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد حدود یک ماه پیش از اعلام این خبر، بزرگترین گوشی‌ساز دنیا مجبور شد اولین گوشی هوشمند انعطاف‌ پذیر خود را از دست مشتریان جمع‌آوری کند.

بعد از بازطراحی گوشی، شرکت به کمک متخصصان دانشگاه ملی سئول و موسسه تحقیقاتی KAIST به آزمایش نسخه‌های جدید پرداخت. طی آزمایش‌های انجام شده در این دو مرکز، هیچ کدام یک از ایرادهای اولیه گزارش شده توسط کاربران و مخصوصا خبرنگاران بررسی‌کننده گوشی، مجددا رویت نشد. از این اتفاق به نظر می‌رسید عرضه مجدد گوشی به بازار نزدیک است، اما متاسفانه، کاربران دوست‌دار اولین گوشی منعطف دنیا، نباید به دل خود صابون بزنند!

بر اساس گزارش وب سایت WCCFTech، یک روزنامه اهل اسلواکی به تازگی با سخنگوی سامسونگ در کشور چک گفتگو داشته است. متاسفانه این سخنگو، هیچ بازه زمانی درباره عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد اعلام نکرد، به همین دلیل زمان تزریق مجدد گوشی به بازار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با وجود ادعای سازنده درباره اتمام کار بازطراحی و تست اولین گوشی منعطف آن‌ها، سرنوشت گلکسی فولد به هیچ عنوان مشخص نیست. در نتیجه برای تماشای آن در قفسه فروشگاه‌ها، شاید هفته‌ها و ماه‌ها مجبور به انتظار باشیم. پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد در ماه جولای، که اکنون در بیستمین روز آن به سر می‌بریم، رخ نخواهد داد.

نکته جالب درباره گوشی انعطاف پذیر سامسونگ، رویت شدن آن در دست یک کاربر هندی است در متروی این شهر است!

سامسونگ گلکسی فولد

دلیل تاخیر در عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد

مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس چندی پیش اقرار کرد این شرکت در عرضه گلکسی فولد بیش از حد عجله کرده است. اگرچه این مدیر دلیل شتاب‌زدگی سامسونگ را عنوان نکرد، اما این کار به طور واضح برای رقابت با هواوی صورت گرفت! هواوی و سامسونگ طی بازه‌های زمانی تقریبا یکسانی اولین گوشی های انعطاف پذیر خود را رونمایی کردند. رقابت بین دو شرکت نام برده، طی سال‌های اخیر، به شدت افزایش پیدا کرده و آن‌ها کل کل شدیدی با یکدیگر دارند!

این اولین شکست سامسونگ در عرضه یک گوشی نیست. اتفاقی که برای گلکسی فولد رخ داده است را هرگز نمی‌توان با فاجعه گلکسی نوت 7 مقایسه کرد! در آن زمان نیز سامسونگ بعد از جمع‌آوری اولین سری گوشی های دارای باتری‌های معیوب، در عرضه مجدد نسخه بازطراحی شده عجله کرد، به همین دلیل آن‌ها همچنان دارای خواص انفجاری بودند! انتظار داشتیم سامسونگ با درس گرفتن از تجربه قبلی، در عرضه اولین گوشی هوشمند منعطف خود عجله نمی‌کرد و بیشتر روی آن آزمایش انجام می‌داد. این موضوع با در نظر گرفتن هفت سال انتظار برای معرفی اولین گوشی انعطاف پذیر دنیا کاملا قابل قبول و منطقی بود. حال شرکت برای عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد از تجربه قبلی مربوط به شتا‌ب‌زندگی در عرضه نسخه بازطراحی شده گلکسی نوت 7 بهره می‌برد!

تاریخ عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد

سامسونگ اکنون به شدت متمرکز رویداد معرفی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو است. طی رویداد Unpacked پیش رو، محصولات دیگری همچون ساعت هوشمند گلکسی واچ 2، گلکسی واچ اکتیو 2 و تبلت گلکسی تب اس 6 نیز رونمایی خواهند شد. به همین دلیل شرکت اکنون شدیدا درگیر محصولاتی دیگر است. رویداد رونمایی آن‌ها در روز هفتم آگوست (شانزدهم مرداد) برگزار می‌شود.

طبق روال گذشته، دو پرچمدار جدید، حدود یک ماه بعد از رونمایی عرضه خواهند شد. این زمان مربوط به عرضه گوشی در کره جنوبی و ارسال محصولات پیش خرید شده است. به همین دلیل تا رسیدن گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس به قفسه فروشگاه‌های سراسر دنیا، حداقل به سه الی چهار ماه زمان نیاز است.

انتظار نداریم سامسونگ با معرفی دو گوشی گلکسی نوت 10 و گلکسی فولد به طور همزمان، در کمپین‌های بازاریابی برای هر کدام از آن‌ها اخلال ایجاد کند! در نتیجه، بر اساس تحلیل بالا، تا عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد بیشتر از چهار ماه باقی مانده است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ما که فقط چشم انتظاریم

  2. بی رقیبه و هر چقدر طول بکشه طرفداراش صبر میکنن…الکی نیست 94 درصد وفاداری به برند سامسونگ