قابلیت AR Emoji

تست قابلیت AR Emoji در گوشی های جدید سامسونگ (گجت تی وی)

با استفاده از قابلیت AR Emoji در گوشی های جدید سامسونگ می‌توانید ایموجی سه بعدی و کارتونی چهره خود را بسازید. در ادامه این مطلب، ویدیوی تست و بررسی ای آر ایموجی سامسونگ را مشاهده خواهید کرد.

قابلیت AR Emoji ویژگی جذاب و جالبی است که در گوشی های جدید سامسونگ از جمله سری گلکسی اس 10 دیده می‌شود و توجه بسیاری از کاربران را به خود جذب کرده است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید چهره خود را به ایموجی‌های سه بعدی کارتونی جذابی تبدیل کنید و این ایموجی‌ها را در برنامه‌های مختلف به کار ببرید. شما حتی می‌توانید ایموجی خود را شخصی‌سازی کنید. برای دسترسی به قابلیت ای آر ایموجی کافی است دوربین گوشی خود را باز کنید و به حالت سلفی بروید و گزینه Create My Emoji را بزنید.

ما اکنون در استودیوی اختصاصی گجت نیوز، ویدیوی تست و بررسی قابلیت سرگرم‌کننده و خلاقانه AR Emoji را آماده کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را ببینید و با این ویژگی بیشتر آشنا شوید. گفتنی است که این قابلیت در گوشی‌هایی مانند گلکسی اس 9، گلکسی اس 10، گلکسی ای 30، گلکسی ای 50، گلکسی ای 70، جی 7، جی 6 و جی 4 وجود دارد. البته ای آر ایموجی در گوشی های جدیدتر و پیشرفته‌تری مانند گلکسی اس 10، بسیار کامل‌تر و بهتر شده است.

ویدیوی بررسی قابلیت AR Emoji سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چطوری ایموجی رو ساختمو میتونم حذفش کنم

  2. هرچند مهدفش مقابله با ایفون بوده

  3. این از اس 9 فک کنم شروع شد یا 8

  4. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ آخراش خیلی باحال بود