تریلر جدید سریال Watchmen شبکه HBO را تماشا کنید

شبکه اچ بی او، اولین تریلر کامل سریال Watchmen را منتشر کرد. سریال واچمن اثر جدید دیمن لیندلوف (لاست، لفت اورز) به زودی پخش خود را آغاز خواهد کرد.

سریال Watchmen که بر اساس کامیک‌های مشهوری به همین نام ساخته شده است، یکی از مورد انتظارترین سریال‌های امسال به حساب می‌آید و قرار است یکی از برگ‌های برنده شبکه اچ بی او پس از پایان گیم آف ترونز باشد.

این سریال البته یک اقتباس مستقیم از کامیک‌های خلق شده توسط آلن مور نیست و با اینکه در همان دنیا رخ می‌دهد اما در زمان کنونی جریان دارد. چند دهه از اتفاقات کامیک‌ها گذشته است (تقریبا همان اتفاقاتی که در فیلم واچمن ساخته زک اسنایدر مشاهده کردیم) و حالا افرادی که ماسک بر چهره می‌زنند و قوانین را اجرا می‌کنند، مجرم محسوب می‌شوند.

سریال Watchmen

شبکه اچ بی او تا اینجا در رابطه با واچمن، مرموز رفتار کرده است. اولین تیزر سریال در ماه مه منتشر شد و شامل سکانس‌های عجیبی بود که مخاطب را گمراه می‌کرد، از افسران پلیسی که ماسک‌های زرد زده بودند تا یک تیک تاک ساعت. تا اینجا، ملاقات کوتاهی با شخصیت‌های رجینا کینگ، دان جانسون و جرمی آیرونز داشته‌ایم اما جزئیات زیادی از آن‌ها در دست نیست. طرفداران کامیک‌های واچمن البته دوست داشتند تا شاهد یک اقتباس مستقیم از کامیک‌ها باشند. این سری جدید که مسیر خود را در پیش گرفته و یک داستان جدید را روایت می‌کند، کار سختی در راضی کردن این مخاطبان خواهد داشت. تریلر جدید سریال را در ادامه مشاهده کنید.

تریلر جدید سریال Watchmen – واچمن

این تریلر جدید جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد و شخصیت رجینا کینگ یعنی آنجلا آبراهام را تایید می‌کند. هنگامی که اعضای فرقه رورشاک (Rorschach) به افسران پلیس حمله می‌کنند، آبراهام خود دست به کار شده و به صورت‌اش ماسک می‌زند و به مبارزه برمی‌خیزد. در بخشی از تریلر بر روی روزنامه نوشته شده که اوزیماندیاس مرده است (تا اینجا شایعه شده که جرمی آیرونز نقش اوزیماندیاس را بازی می‌کند) و در بخشی دیگر می‌توانید کودکان را ببینید که ماسک‌های دکتر منهتن را به صورت زده‌اند. نکته جالب دیگر این است که در تریلر مشاهده می‌کنیم که دکتر منهتن پس از این همه سال، هنوز هم بر روی مریخ به حیات ادامه می‌دهد و احتمالا به زمین بازخواهد گشت.

تا اینجا می‌توان گفت که دنیای واچمن جدید خلق شده توسط دیمن لیندلوف به اندازه رمان‌های مصور آلن مور، پیچیده و جالب به نظر می‌رسد. لیندلوف با آثارش خصوصا The Leftovers نشان داده که استاد داستان‌گویی و اکتشاف در باب مضامین فلسفی، اخلاقی و مذهبی است و انتظار می‌رود که در این سریال جدید هم یک بار دیگر قدرتمند ظاهر شود.

سریال Watchmen هنوز تاریخ پخش دقیقی ندارد اما به گفته شبکه اچ بی او پخش آن از فصل پاییز 2019 آغاز می‌گردد.