سرعت اینترنت

وزیر ارتباطات از افزایش کیفیت و سرعت اینترنت با حفظ قیمت فعلی خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت یکی از مهم‌ترین اهدافمان این است که کیفیت و سرعت اینترنت را با حفظ قیمت فعلی افزایش دهیم. وی در خصوص ساماندهی بازار موبایل کشور نیز تاکید کرد کمیته رجیستری پیگیر این موضوع است.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ساماندهی بازار موبایل کشور و قیمت بالای گوشی عنوان کرد کمیته رجیستری در این حوزه ورود کرده و این کمیته موضوع سفارش گوشی را پیگیری می‌کند. این کمیته با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها برای به ثبات رساندن وضعیت بازار گوشی جلسه‌های متعددی را برگزار می‌کند و آخرین شرایط این بازار باید از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شود. وزیر ارتباطات در پاسخ به شایعاتی که در خصوص هک اطلاعات برخی سازمان‌های کشور به دلیل همکاری ایران و ترکیه در حوزه ترانزیت دیتا مطرح شده است، اعلام کرد من این موضوع را نشنیده‌ام و اگر اسنادی در این زمینه دارید به ما بدهید تا آنها را بررسی کنیم.

افزایش کیفیت و سرعت اینترنت با حفظ قیمت

وزیر ارتباطات در ادامه افزود در حال حاضر دغدغه همه مردم حتی در مناطق محروم افزایش کیفیت و سرعت اینترنت است. وی در پایان تاکید کرد:

مردم از ما خواهان افزایش سرعت اینترنت هستند و هدفمان این است که با حفظ قیمت فعلی، سرعت و کیفیت اینترنت را افزایش دهیم. همچنین موضوع تعرفه‌گذاری برای مشترکان کم مصرف انجام شده است و قیمت متفاوت اینترنت برای مشترکان کم مصرف ارائه شده است اما این بسته‌ها با توجه به اینکه قیمت و سرعت پایین دارند، نارضایتی برای مشترکان به همراه خواهند داشت و ما باید تلاش کنیم بتوانیم کیفیت و سرعت را بالا ببریم.