کارت سوخت

از اواخر مرداد بنزین فقط با کارت سوخت توزیع می‌شود

وزیر نفت گفت از اواخر مرداد 98 بنزین فقط با کارت سوخت در جایگاه‌ها توزیع خواهد شد و تمامی مالکان وسایل نقلیه باید کارت‌های هوشمند خود را در جایگاه‌ها ارائه دهند.

بیژن زنگنه، وزیر نفت اعلام کرد احتمال دارد فرآیند صدور کارت برای آن دسته از مالکانی که فاقد کارت هستند، مقداری طول بکشد که به همین دلیل برای این افراد که کارت ندارند می‌بایست شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شود تا بتوانند برای سوخت‌گیری از کارت جایگاه‌ها استفاده کنند.

زمان اجباری شدن استفاده از کارت سوخت

وزیر نفت در ادامه تاکید کرد از اواخر مرداد بنزین فقط با کارت در جایگاه‌ها توزیع می‌شود و تمامی مالکان وسایل نقلیه باید کارت‌های هوشمند خود را در جایگاه‌ها ارائه دهند. وی افزود برای تمامی مالکان خودروها و موتورسیکلت‌ها کارت صادر خواهد شد و از این بابت نگرانی وجود ندارد. بیژن زنگنه در ادامه خاطرنشان کرد:

مدتی قبل مقرر شد تا افراد بتوانند از کارت بانکی خود به جای کارت هوشمند سوخت استفاده کنند، اما این طرح برای زمانی در نظر گرفته شده است که طرح سهمیه بندی سوخت به مرحله اجرا برسد، اما در حال حاضر موضوع سهمیه‌بندی مطرح نشده است و به همین دلیل برای مالکان وسایل نقلیه کارت هوشمند سوخت صادر می‌شود. به زودی نحوه ثبت نام متقاضیان جدید و آن دسته از مالکانی که به هر دلیلی کارت ندارند، اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین در حال حاضر موضوع سهمیه بندی سوخت مطرح نیست و فقط این طرح با این هدف جلوگیری از قاچاق سوخت و آگاهی از میزان مصرف در کشور اجرایی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خوبه چقدرم اینا رو دارن خودشون قاچاق دنیا رو می کنن بعد میان اینجوری هم قانون واسه ما وضع می کنن

  2. از این حرفا میزنن یا میخان گرونن کن یا معلوم نیست چیکار کنن

  3. تو گفتی ما هم باور کردیم. بازم دست کنید تو جیب مردم…همش مردم…..