سنسور 64 مگاپیکسلی

گوشی جدید ردمی به یک سنسور 64 مگاپیکسلی دوربین مجهز خواهد بود

اینطور که پیداست، به زودی شاهد معرفی گوشی جدید ردمی با سنسور 64 مگاپیکلسی خواهیم بود، اما آیا سنسور 64 مگاپیکسلی متعلق به سامسونگ است؟

شرکت سامسونگ، سنسور جدید 64 مگاپیکسلی خود را در ماه می معرفی کرد و در روزهای پایانی ماه ژوئیه می‌دانیم که کدام تولیدکننده گوشی هوشمند برای نخستین بار از این سنسور استفاده خواهد کرد؛ شرکت ردمی در حال حاضر تعدادی تصویر را به عنوان تصاویر نمونه ثبت شده با سنسور 64 مگاپیکسلی در Weibo منتشر کرده است.

سنسور 64 مگاپیکسلی

بر اساس اعلام شرکت ردمی، صنعت تولید گوشی های هوشمند به صورت رسمی در حال ورود به دوران استفاده از سنسورهای 64 مگاپیکسل بوده و باید انتظار معرفی گوشی‌های هوشمند جدید با سنسورهای موردنظر را داشته باشیم. تصویر منتشرشده توسط شرکت ردمی به طور مستقیم اشاره‌ای به سنسور دوربین سامسونگ ندارد، اما با توجه به تایم لاین، احتمال این مسئله بسیار زیاد است. حتی اگر گوشی های هوشمند از سال گذشته قادر به تولید تصاویر 64 مگاپیکسلی باشند، این نخستین بار است که توانسته‌اند تصاویری با جزئیات بالا ثبت کنند.

سنسور 64 مگاپیکسلی

سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ در گوشی جدید ردمی که مجهز به فناوری تتراسل است، قرار دارد و می‌تواند تصاویر 16 مگاپیکسلی را در محیط‌هایی با نور پایین ثبت کند. احتمالا سنسور جدید غول تکنولوژی کره جنوبی می‌تواند از تمام پیکسل‌ها استفاده کند، اما توصیه می‌شود که تصویربرداری را در محیط‌هایی با نور کافی انجام دهید؛ با این کار می‌توانید جزئیات فوق‌العاده‌ای را ثبت و مشاهده کنید. ما انتظار داریم که این سنسور بتواند فوکوس خودکار و فیلمبرداری فول اچ دی 480 فریم در ثانیه را بهبود ببخشد. اینطور که پیداست، سنسورهای Quad Bayer هم می‌توانند HDR در زمان واقعی را فعال کنند و ما منتظریم تا گوشی جدید ردمی معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. وای چه دوربینی داره واقعا جای تعجب داره

  2. از دئربنی خحرفه ای هم قوی تره

  3. مگه پرچنم داره دوربین به این قدرت داره