عملکرد دوربین چرخشی گلکسی A80

ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ، عملکرد دوربین چرخشی گلکسی A80 را به رخ می‌کشد

سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی را منتشر کرده که در آن عملکرد دوربین چرخشی گلکسی A80 را به نمایش می‌گذارد. این گوشی از سه دوربین بهره می‌برد که می‌توانید هم در جلو و هم در عقب گوشی از آن‌ها استفاده کنید.

سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی را منتشر کرده که در آن عملکرد دوربین چرخشی گلکسی A80 به تصویر کشیده شده است. این مکانیزم دوربین چرخشی که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور سه بعدی ToF میزبانی می‌کند، به کاربر اجازه می‌دهد از دوربین‌های پشتی، به عنوان دوربین سلفی گوشی نیز استفاده کند.

ویدیوی عملکرد دوربین چرخشی گلکسی A80

 

سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی این گوشی قادر به ثبت عکس‌هایی با کیفیت بالا و ویدیوهای سلفی با وضوح 4K است. علاوه بر این، دوربین 123 درجه‌ای آن نیز به شما اجازه می‌دهد یک عکس سلفی کامل از جمعی که در آن حضور دارید تهیه کنید. بهتر اینکه حالت‌های پیشرفته‌ی عکاسی و فیلمبرداری در اینجا ارائه می‌شوند. به طور مثال Super Steady به شما اجازه می‌دهد ویدیوهایی با حداقل لرزش را ضبط کنید و Live Focus Video نیز به شما کمک می‌کند تا پس زمینه‌ی خود در عکس را تار کنید.

ما پیشتر گوشی گلکسی ای 80 سامسونگ را مورد بررسی قرار داده‌ایم که از طریق لینک زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید. این گوشی پا را فراتر از گوشی‌های میان‌رده گذاشته و می‌تواند رقیب سرسختی برای بسیاری از پرچمداران بازار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای 80 مگر امده اصلا؟؟؟