گوشی هواوی میت X

نسخه تجاری گوشی هواوی میت X کمی سبک‌تر می‌شود

بر اساس یک گزارش جدید، نسخه تجاری گوشی هواوی میت X کمی سبک‌تر از نسخه‌ی فعلی آن خواهد بود. اما این سبک شدن خیلی هم بی‌دلیل نیست. در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

گوشی منعطف هواوی میت ایکس در ماه فوریه‌ی گذشته معرفی شد و انتظار می‌رود در ماه ژوئن روانه‌ی بازار شود. اما مشکلاتی که برای گلکسی فولد سامسونگ پیش آمد، هواوی را نیز ترساند تا غول چینی عرضه‌ی گوشی هواوی میت X خود را به سپتامبر موکول کند. حالا یک ماه از این قضیه گذشته است و شاهد انتشار مشخصات فنی نسخه‌ی تجاری آن برای ورود به بازار هستیم.

باتری گوشی هواوی میت X قربانی مودم 5G می‌شود

همانطور که هواوی پیشتر گفته بودف نسخه‌ی نهایی این گوشی انعطاف پذیر به یک پنل بزرگ 8 اینچی OLED با وضوح 2480 در 2200 پیکسل مجهز خواهد بود. وقتی گوشی را تا می‌کنیم و نمایشگر آن به یک نمایشگر 6.6 اینچی با نسبت ابعاد 19.5:9 تبدیل می‌شود. انتظار می‌رود ابعاد این دیوایس 161.3 در 146.2 در 5.4 میلی‌متر بقی بماند، اما وزن آن حدود 8 گرم سبک‌تر خواهد شد تا وزن کلی دیوایس به 287 گرم برسد.

کاهش وزن این دیوایس می‌تواند به تغییرات داخلی آن کمک کند. به خصوص، در حالی که هواوی قصد دارد از تراشه‌ی کایرین 980 و یک مودم 5G زیر قاب این گوشی استفاده کند، ظرفیت باتری باید کاهش پیدا کند و اندازه‌ی آن کوچکتر شود. گفته می‌شود این باتری 100 میلی‌آمپر ساعت کاهش پیدا می‌کند تا شاهد حضور یک باتری 4.000 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب گوشی هواوی میت X باشیم. انتظار می‌رود این باتری با فناوری 55W SuperCharge خیلی سریع شارژ شود.

از دیگر تغییرات در نسخه‌ی نهایی گوشی منعطف هواوی می‌تواند به پیکربندی حافظه‌ی آن اشاره کرد. در حالی که گفته می‌شود به صورت استاندارد این گوشی فقط با حافظه‌ی 512 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه می‌شود،‌ اما ظاهرا باید منتظر عرضه‌ی آن در سه پیکربندی دیگر شامل 6/128 گیگ، 8/256 گیگ و 12/512 گیگ نیز باشیم. در تمام این نسخه‌ها شما می‌توانید با یک کارت حافظه نانو، فضای ذخیره سازی را تا 256 گیگابایت دیگر ارتقاء دهید.

مشخص نیست تمام این پیکربندی‌ها به عرضه‌ی جهانی برسند، ولی می‌توانیم با اطمینان بگوییم که نسخه‌ی مجهز به رم 8 + حافظه‌ی 512 گیگابایتی آن در اواخر سال جاری میلادی با قیمت 2299 یورویی روانه‌ی بازار اروپا می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. حالم از هر چی جنس بنجل چینی هست بهم میخوره

  2. ی دفعه بگن 2300 یورو دیگه .

  3. حداقل هردوتاشو عرضه کنن هرکی خاست بگیره

  4. فایده نداره باتریش ضعیف باشه