ثروتمندترین فوتبالیست ها

ثروتمندترین فوتبالیست ها در سال 2019 را بشناسید

میزان ثروت و درآمد بازیکنان فوتبال همواره مسئله جالب و مورد بحثی میان عامه مردم بوده است، به همین خاطر در این مطلب به بررسی ثروتمندترین فوتبالیست ها در سال 2019 پرداخته‌ایم

پیش از این در مطبی به معرفی «ثروتمندترین ورزشکاران سال 2019» پرداختیم که برخلاف انتظار اکثر ایرانی‌ها، هیچ فوتبالیستی در میان ده ورزشکار پولدار جهان در سال جاری نبود! ولی این مسئله به معنی درآمد یا ثروت کم فوتبالیست ها نیست و این افراد هم جزء مرفه‌ترین اقشار جامعه قرار می‌گیرند.

ثروتمندترین فوتبالیست ها در سال 2019 کدام‌اند؟

۲۰. ریو فردیناند

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۷۵ میلیون دلار

ریو فردیناند فوتبالیست انگلیسی که سال‌ها در پست دفاع وسط برای منچستر یونایتد در لیگ جزیره توپ زد، در مجموع ۸۱ بازی ملی را برای انگلستان در کارنامه دارد و همواره به عنوان بازیکنی باغیرت و وطن‌پرست شناخته می‌شد. او در منطقه پکهام شهر لندن به دنیا آمد و به مدرسه Blackheath Bluecoat رفت. فردیناند بیش از ۲.۵ میلیون دنبال‌کننده در رسانه‌های اجتماعی دارد و در سال ۲۰۱۹، ارزش خالص ریو ۷۵ میلیون دلار برآورد می‌شود.

۱۹. ویلیان

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۷۵ میلیون دلار

ویلیان یک بازیکن فوتبال اهل برزیل است که در سال ۲۰۰۶ زندگی حرفه‌ای خود را آغاز کرد. او در اولین فصل حضورش در لیگ برزیل برای تیم کورینتیانس، پنج بازی در لیگ انجام داد، اما فصل بعد با حضور در ۲۹ بازی توانست عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد و نظر بسیاری از تیم‌های مطرح را به سمت خودش جلب کند. ارزش خالص ویلیان حدود ۷۵ میلیون دلار تا تا تابستان سال ۲۰۱۹ برآورد شده‌است.

۱۸. آرین روبن

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۸۰ میلیون دلار

آرین روبن یکی از ثروتمندترین فوتبالیست ها در هلند است که از همان دوران کودکی این رشته ورزشی را به صورت حرفه‌ای دنبال کرده است. این بازیکن بعدها به تیم جوانان بولوم پیوست. او در سال ۲۰۰۰ در سطح یک فوتبال هلند بازی کرد و به تیم خرونینگن پیوست. تا سال ۲۰۱۹، ارزش خالص آرین روبن  به ۸۰ میلیون دلار رسید که او را به هجدهمین بازیکن ثروتمند جهان فوتبال تبدیل کرد.

۱۷. سرخیو راموس

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۸۰ میلیون دلار

سرخیو راموس یک بازیکن فوتبال حرفه‌ای اهل کاماس شهر سویل است. او یک مدافع مرکزی بوده و در حال حاضر برای اسپانیا و رئال‌مادرید بازی می‌کند. راموس در دو جام ملت‌های اروپا و دو جام جهانی شرکت کرده‌است که دو بار موفق به فتح جام ملت‌ها شده و یک بار توانسته کاپ قهرمانی جهان را لمس کند. ارزش خالص سرخیو راموس تا سال ۲۰۱۹ به حدود ۸۰ میلیون دلار می‌رسد.

۱۶. آندرس اینیستا

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۸۶ میلیون دلار

آندرس اینیستا همواره یکی از پولدارترین فوتبالیست های دهه جاری فوتبال اروپا بوده که فوتبال حرفه‌ای خود را در سن ۱۰ سالگی و با پیوستن به تیم جوانان آلباسته شروع کرده است. در سال ۱۹۹۹، اینیستا تیم بارسلونا را در جام برتر نایک همراهی کرد و به عنوان بازیکن این مسابقات انتخاب شد. برآورد می‌شود که ارزش خالص آندرس اینیستا تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۸۶ میلیون دلار برسد و او به عنوان شانزدهمین بازیکن ثروتمند فوتبال جهان شناخته می‌شود.

۱۵. رونالدینیو

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۹۰ میلیون دلار

رونالدینیو یک فوتبالیست برزیلی است که در حال حاضر برای فلامینگو و تیم ملی برزیل بازی می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان فوتبال نسل خود محسوب می‌شود و به خاطر ضربات سر، ضربات آزاد و دریبل زنی، به بهترین وجه مورد توجه قرار می‌گیرد. تا سال ۲۰۱۹، ارزش خالص این بازیکن حدود ۹۰ میلیون دلار است.

۱۴. زلاتان ابراهیموویچ

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۹۰ میلیون دلار

زلاتان ابراهیموویچ یک فوتبالیست سوئدی از نژاد بوسنی و کروات است. بارسلونا در سال ۲۰۰۹ هزینه انتقال ۹۴ میلیون ‌دلاری را به اینتر میلان پرداخت کرد که دومین هزینه گزاف انتقال در همه‌ی زمان‌ها بوده‌است. ارزش خالص زلاتان ابراهیموویچ حدود ۹۰ میلیون دلار است و این رقم او را به چهاردهمین بازیکن ثروتمند فوتبال جهان تبدیل کرده‌است.

۱۳. دیدیه دروگبا

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۹۰ میلیون دلار

دیدیه دروگبا در لیگ برتر انگلستان برای چلسی بازی کرد و پس از پایان دورا بازی‌اش در آنجا کمک مربی شد. مهاجم ساحل‌عاج، بهترین بازیکن خارجی تیم چلسی است، به طوری که عملکرد او مبلغ ۱۰۵،۰۰۰ دلار پاداش در یک هفته را برایش به ارمغان آورد. ارزش حالص دیدیه دروگبا تا سال ۲۰۱۹ حدود ۹۰ میلیون دلار تخمین زده شد.

۱۲. ساموئل اتوئو

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۹۵ میلیون دلار

سامویل اتوئو یک فوتبالیست حرفه‌ای است که در حال حاضر به عنوان مهاجم باشگاه گالاتاسرای ترکیه بازی می‌کند. ساموئل اتوئو محبوب‌ترین بازیکن آفریقایی در تمام زمان‌ها است و او چهار بار برنده جایزه فوتبالیست سال آفریقا شده است. ارزش خالص ساموئل اتوئو تا سال ۲۰۱۹، ۹۵ میلیون دلار برآورد شده‌است.

۱۱. کاکا

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۹۵ میلیون دلار

کاکا هم‌اکنون در باشگاه فوتبال سائو پائولو توپ می‌زند. او در کولجیو باتیستا برازیلیرو تحصیل کرد و حرفه فوتبال خود را در سن ۸ سالگی شروع کرد. این ستاره فوتبال در نوجوانی تنیس بازی می‌کرد و تا زمانی که به باشگاه فوتبال سائوپائلو رفت و اولین قرارداد خود را با این باشگاه در سن ۱۵ سالگی امضا کرد همچنان به صورت نیمه‌حرفه‌ای تنیس بازی کرد. ارزش خالص کاکا حدود ۹۵ میلیون دلار است و او در رتبه یازدهم ثروتمندترین فوتبالیست ها در سال 2019 قرار می‌گیرد.

۱۰. ادن هازارد

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۱۰۰ میلیون دلار

ادن هازارد یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل بلژیک است که حرفه فوتبال خود را در ۴ سالگی آغاز کرده‌است. او هشت سال را با تیم سلطنتی استاد برانیوس گذراند و سپس به توبایز منتقل شد. ارزش خالص او برابر با ۱۰۰ میلیون دلار است و او را دهمین بازیکن ثروتمند فوتبال جهان به شمار می‌آورد.

۹. پله

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۱۰۰ میلیون دلار

پله با اسم کامل ادسون آرانتس دوناسیمنتو به دنیا آمد. پله یک بازیکن فوتبال بازنشسته است که ارزش خالص باورنکردنی دارد و بسیاری از هواداران، بازیکنان و متخصصان او را از بهترین بازیکنان فوتبال در تمام زمان‌ها می‌دانند. ارزش خالص این بازیکن تقریبا ۱۰۰ میلیون دلار است.

۸. فرانچسکو توتی

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۱۰۱.۶ میلیون دلار

فرانسیسکو توتی یک بازیکن فوتبال اهل ایتالیا است که زمانی که ۸ ساله بود به تیم ملی فوتبال فورتیتودو ملحق شد. فرانسیسکو توتی به عنوان بهترین بازیکن سال در طول فصل ۱۹۹۸ – ۱۹۹۹ اعلام شد و یک سال بعد او را «بهترین فوتبالیست سال ایتالیا» نامیدند و نامزدی‌اش را برای بالون د ِاور دریافت کرد. تا سال ۲۰۱۹، ثروت خالص فرانچیسکو توتی ۱۰۱.۶ میلیون دلار است که او را هشتمین بازیکن ثروتمند فوتبال جهان می‌سازد.

۷. گرت بیل

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۱۲۵ میلیون دلار

گرت بیل در حال حاضر برای باشگاه رئال‌مادرید بازی می‌کند و هافبک تیم ملی ولز است. بیل به خاطر پای چپ قوی، سرعت و ویژگی‌های فیزیکی‌اش مشهور است. او در سال 2011 به عنوان «بازیکن سال» یوفا انتخاب شد. ارزش خالص گرت بیل حدود ۱۲۵ میلیون دلار است و دوازدهمین بازیکن ثروتمند فوتبال جهان است.

۶. وین رونی

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۱۴۵ میلیون دلار

وین رونی فوتبالیست انگلیسی که به عنوان مهاجم در باشگاه فوتبال منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان بازی می‌کرد. طبق بررسی که یک منبع فرانسوی در سال ۲۰۱۲ در مورد ثروتمندترین فوتبالیست ها انجام داد، رونی در رتبه پنجم جهان و پردرآمدترین فوتبالیست لیگ انگلستان قرار گرفت. ارزش خالص وین رونی به ۱۴۵ میلیون دلار می‌رسد.

۵. الکساندر پاتو

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۱۴۵ میلیون دلار

الکساندر پاتو از سن ۱۶ سالگی به صورت حرفه‌ای فوتبال را پی گرفت و با درخشش در تورنومنت زیر ۲۰ ساله‌های برزیل به یک چهره آینده‌دار تبدیل شد. پاتو در سال ۲۰۰۷، تیم ملی برزیل را جام ملت‌های آمریکای جنوبی یاری کرد و از آن زمان تا به امروز در اکثر مواقع به تیم ملی دعوت شده است. پاتو ۱۰ گل ملی را در کارنامه دارد که یکی از آن‌ها را وارد دروازه ایران کرده است. تا سال ۲۰۱۹، ارزش خالص الکساندر پاتو ۱۴۵ میلیون دلار برآورد می‌شود و او را نفر پنجم در لیست ثروتمندترین فوتبالیست ها در نظر می‌گیرند.

۴. دیو ویلان

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۲۲۰ میلیون دلار

دیو ویلان بازیکن سابق فوتبال و اهل انگلستان است. او در طول حرفه فوتبال خود برای بلک برن روورز و کرو الکساندرا بازی ‌کرده‌است. ویلان، مالک باشگاه فوتبال ویگان است و ارزش خالص دیو ویلان حدود ۲۲۰ میلیون دلار تخمین زده شده‌است.

۳. لیونل مسی

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۴۰۰ میلیون دلار

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال که طی یک دهه اخیر به واسطه موفقیت‌های بی‌شمار فردی که داشته به چیزی فراتر از یک فوتبالیست محبوب بدل شده و الگوی بسیاری از جوانان جهان، خصوصا جوانان و نوجوانان آرژانتینی است. مسی با تیم بارسلونا به تمامی موفقیت‌های تیمی و انفرادی رسیده است، ولی اوضاع در تیم ملی آنقدرها برایش خوب نبوده و با نایب قهرمانی در جام جهانی، احتمالا این ستاره ریزنقش برای همیشه فرصت لمس کردن کاپ جام جهانی را از دست داده است. در سال ۲۰۱۹، ارزش خالص لیونل مسی حدود ۴۰۰ میلیون دلار است که او را در رتبه سوم این فهرست قرار داده است.

۲. دیوید بکهام

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۴۵۰ میلیون دلار

شاید انتظار داشتید اسم مسی را در این رتبه ببینید، نه؟ اما آقای خوش‌پوش دنیای مستطیل سبز به واسطه درآمدهای جانبی که از فوتبال دارد، با تقریبا ۵۰ میلیون دلار اختلاف نسبت به مسی جایگاه دوم پردرآمدترین فوتبالیست امسال را از آن خود کرده است. بکهام ۲۰ سال است که فوتبال بازی می‌کند و در سال ۲۰۰۴ به عنوان گران‌ترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شد. ارزش خالص دیوید بکهام تقریبا ۴۵۰ میلیون دلار است.

۱. کریستیانو رونالدو

ثروتمندترین فوتبالیست ها

ارزش خالص: ۴۵۰ میلیون دلار

کریستیانو رونالدو، ستاره محبوب پرتغالی که بسیاری از فوتبال‌دوستان او را مرد شماره یک دنیای فوتبال می‌دانند، در اینجا هم رتبه اول لیست را به دست آورده است. او در سال ۲۰۰۹ به باشگاه ریال مادرید پیوست و برای انتقال از منچستر یونایتد مبلغ ۱۳۲ میلیون دلار را دریافت کرد که در آن زمان او را به گران‌ترین بازیکن در تاریخ این ورزش بدل کرد. سال گذشته هم کریستیانو طی یک انتقال پرسر و صدا به یوونتوس رفت تا هواداران رئال را حسابی ناراحت کند! در سال ۲۰۱۹، ارزش خالص کریستیانو رونالدو ۴۵۰ میلیون دلار برآورد شده و او ثروتمندترین فوتبالیست جهان است.

نظر شما در مورد این بازیکنان چیست؟ آیا آن‌ها را لایق چنین دستمزد و ثروتی می‌دانید؟ نظرات خود پیرامون این مطلب را با سایر کاربران گجت‌نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. مسی و کریستین همچنان پیشتاز

  2. منم توتم فرهنگیان مشهدبازی میکنم
    ماهی3م حقوق میگیرم چقدرپولدارررررررررررررم بخدا

  3. رونالدو تحسین برانگیزی .. ثروتمندتر و موفقتر باشی ..
    بهت درود میفرستم .

  4. خدایاعاشقان راباغم عشق آشناکن…………….

  5. خاااااااااااکه عالم بر سر این عداااالت ….
    450 میلیون دلار ارزش یک انسان (کالبد زیر خاکی )
    باهاش 450 میلیون انسان حداقل زندگی کرد …….
    اگه حرفم بزنی میگن (کریس زحمت کشیده …
    کریس زحمت ندیده
    حرف بزنی میگن کریس گشنه بوده
    کریس گشنه ندیده ….
    حرف بزنی میگن کریس تلاش کرده
    کریس تلاش نکرده …
    خدایا ؟
    پناهه مظلوما تویی ….
    از دست

  6. بازیکن مورد علاقه ی من دیوید بکهام هست که همچنان جز بهترین بازیکن هاست

  7. دیوید بکام هنوزم درامد های خاص خودشو داره مدل هست پولدار هست خوشتیپم هست دیگه چی مییخاد لعنتی جذاب

  8. ولی اینا زندکی میکنن ها ن ما

  9. رونالدو خودتون گفتین بابت هر پست اینستا 750 تا میگره بید بیشتر از اینا باشه