هواوی میت 30 پرو

گوشی هواوی میت 30 پرو در دنیای واقعی رویت شد!

هواوی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro) آخرین پرچمدار هواوی در سال 2019 خواهد بود. به تازگی عکس‌هایی از هواوی میت ۳۰ پرو در دنیای واقعی فاش شده است.

با وجود بازه زمانی سه ماهه باقی مانده تا رویداد رونمایی هواوی میت 30 پرو و برادر کوچکتر آن، روز به روز اخبار بیشتری درباره آن‌ها، مخصوصا مدل پرو، منتشر می‌شود. به تازگی، کاربری در شبکه اجتماعی چینی Weibo، اقدام به انتشار یک سری تصویر از یک گوشی هواوی کرده و آن‌ها را به مدل معرفی نشده Mate 30 نسبت داده است.

اگرچه این تصاویر رسمی نبوده و ممکن است فیک بوده باشند، اما طبق تجربه قبلی، نمی‌توان آن‌ها را دست کم گرفت. با توجه به نوع فعالیت کاربر دارنده گوشی و ترمینالی که دستگاه را به آن متصل کرده است، می‌توان حدس زد وی مشغول ارزیابی نحوه آنتن‌دهی دستگاه در سیستم حمل و نقل عمومی زیر زمینی است. به عبارتی یکی از مهندسان هواوی، نمونه‌ای اولیه از هواوی میت 30 پرو را برای تست به مترو برده است.

تصاویر واقعی هواوی میت 30 پرو

طبق عکس‌ها، هواوی میت 30 پرو دارای نمایشگری با انحنای بالا است. این موضوع، با یکی از اخبار پیشین درباره انحنای زیاد صفحه نمایش گوشی انطباق دارد. برخلاف هواوی پی 30 پرو، در صفحه نمایش پرچمدار بعدی سری Mate یک ناچ وجود دارد. اینجا محل قرارگیری سنسورهای مورد نیاز برای سیستم تشخیص چهره اختصاصی هواوی است. البته ابعاد ناچ گوشی در مقایسه با بریدگی بالای نمایشگر هواوی میت 20 پرو کاهش پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اشغال به تمام معنا کلا شیاامی و حبابی دو تا بنجل ساز معروفی هستن

  2. یک طراحی فوق العاده عالی و چشمگیر

  3. این افراد این گوشی ها رو از کجا میخرن ؟

  4. چ چشمی داشتن اینو از کجا تشخصیص دادن