سامسونگ گلکسی نوت 10

مقایسه ابعاد سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با گلکسی نوت ۱۰ پلاس

گلکسی نوت ۱۰ و ۱۰ پلاس ، پرچمداران جدید سامسونگ در آینده نزدیک معرفی می‌شوند. در این بخش قصد داریم ابعاد Galaxy Note 10 و Note 10 Plus را مورد بررسی قرار دهیم.

ما رندرهای زیادی از گوشی های سری گلکسی نوت 10 مشاهده کرده‌ایم، اما تمام رندرها، تفاوت میان سایز دو گوشی نوت 10 و 10 پلاس را به خوبی نمایش نداده‌اند. در ادامه مجموعه کاملی از رندرهای مربوط به دو مدل مختلف نوت 10 را نمایش خواهیم داد.

گلکسی نوت 10 پلاس با صفحه نمایش 6.8 اینچ و وضوح QHD معرفی خواهد شد. شما نمی‌توانید آن را در تصاویر مشاهده کنید، اما این مدل به دلیل داشتن باتری 4300 میلی‌آمپری با وزن نسبتا سنگین 198 گرم عرضه می‌شود.

اینطور که پیداست، گوشی Galaxy Note 10 با نمایشگر کوچک‌تر 6.3 اینچ و رزولوشن 1080p معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای باتری 3500 میلی‌آمپری‌ست. به غیر از باتری و صفحه نمایش، هر دو گوشی هوشمند تفاوت‌هایی در سرعت شارژ و قابلیت‌های دوربین دارند؛ به عنوان مثال، نوت 10 پلاس دارای یک سنسور 3 بعدی ToF در بخش عقب خواهد بود. متاسفانه هیچگونه جک هدفون 3.5 میلی‌متری در هر دو مدل وجود ندارد.

گلکسی نوت 10 و 10 پلاس در تاریخ 7 آگوست معرفی خواهند شد و پس از یک دوره کوتاه، در دسترس قرار خواهند گرفت. انتظار می‌رود که قیمت پیشنهادی برای این دو دستگاه به ترتیب 1000 و 1150 یورو (در حدود 1114 و 1281 دلار) باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بازم فرق ابعادی دارن پس اختلاف قیمتی زیادی باید داشته باشن

  2. یا خدا اگه این اطلاعات درباره نسخه پرو درست باشه واقعا جای تامل داره
    وزن 198برای یه گوشی خیلی زیاده
    ابعاد گوشی هم زیاده و نمیشه حتی تو جیب قرار داد و مجبوری همیشه با دست بگیری که تو دراز مدت عضلات دستت ورم میکنه به خاطر وزن زیادی که داره
    ولی به نظرم نسخه معمولیش بهتر هست با اینکه باتری 3500برای 6.3اینچ به نظرم مناسب نیست

  3. یعنی پشتش کپی پِیست رندر اکسپریا ۲ هس که منتشر شده بود خاک بر سرش بکنند با این اسکی طراحی… ننگ بر سامسونگ!

    • خخخ.دقیقا اقا سعید بعدش قیافه این فن های سامسونگ دیدنی تر میشه.پشت گوشی کپی سری اکسپریا 2هست فقط جای فلش دوربین جابجا کرده تازه الان گوشه های گوشی تیزتر شده ببینم فن های جومونگ الان چطوری میخوان از طراحی این گوشی دفاع کنن

    • اگر سونی اینطور میساخت دیگه چش بود