گوشی هواوی نوا 5 آی پرو

گوشی هواوی نوا 5 آی پرو 26 ژوئیه معرفی خواهد شد

گوشی هواوی نوا 5 آی پرو – Huawei Nova 5i Pro تا دو روز دیگر معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد این دستگاه مجهز به تراشه کایرین 810 است.

هواوی قصد دارد یک رویداد را در تاریخ 26 ژوئیه (4 مرداد) برای معرفی گوشی میت 20 ایکس مدل 5G در کشور چین برگزار کند. غول تکنولوژی چین در حساب کاربری Weibo اعلام کرد که یک گوشی هوشمند دیگر هم در کنار هواوی میت 20 ایکس 5G معرفی خواهد شد؛ ما درباره گوشی هواوی نوا 5 آی پرو صحبت می‌کنیم که دارای دوربین چهارگانه در بخش عقب است.

این گوشی برای پیش فروش در ساعت 16:08 به وقت محلی در فروشگاه های خارجی قرار خواهد گرفت. شایعات منتشرشده نشان می‌دهند که این دستگاه با نام میت 30 لایت در خارج از کشور چین در دسترس قرار خواهد گرفت؛ به نظر می‌رسد گوشی جدید هواوی مجهز به تراشه کایرین 810 و سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی بوده که در حفره روی صفحه نمایش قرار دارد. در بخش عقب دستگاه شاهد سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی هستیم که در کنار سه سنسور تله فوتو، اولترا واید و سنجش عمق قرار دارد.

سایر مشخصات این دستگاه در TENNA مشخص شده است. ما انتظار داریم که گوشی جدید هواوی مجهز به نمایشگر 6.26 اینچ LCD با وضوح فول اچ دی پلاس، 6 یا 8 گیگابایت رم در کنار 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد. انتظار می‌رود که گوشی هواوی نوا 5 آی پرو دارای باتری 3900 میلی‌آمپری و رابط کاربری EMUI 9.1 باشد. بد نیست بدانید که این دستگاه مجهز به فناوری GPU Turbo خواهد بود که می‌تواند باعث بهبود عملکرد پردازنده گرافیکی شود.